4/23/2014

Na dobry początek.

Cześć. Na początku się przedstawię. Nazywam się Marta i mam piętnaście lat. Może niektórzy będą mnie pamiętać z poprzedniego bloga, którego usunęłam sama nie wiem czemu. Cóż było-minęło. I tutaj nasuwa się pytanie dlaczego znowu założyłam bloga.

Po pierwsze, gdy usunęłam wcześniejszego bloga (który cieszył się dobrymi czytelnikami) myślałam, że nie będzie mi brakowało tego opisywania co się u mnie dzieje, recenzowania produktów, dzielenia się tym wszystkim z osobami, które lubiły go odwiedzać. Jednak coś dalej mnie ciągnie do tego, aby blogować. I tak powstaje ten blog :)
Po drugie mam ogrom pomysłów, z którymi chciałabym się z Wami podzielić. Zainteresowań mam dużo dlatego myślę, że czytając tego bloga nie będziecie się nudzić.

Co do wpisów- pamiętajcie, że chodzę do szkoły tak jak wy i muszę się uczyć. Jednak zważywszy na to, że jest już prawie koniec roku, a potem wakacje myślę, że wpisy będą pojawiały się systematycznie. Postaram się pisać nie codziennie, bo Was zanudzę, ale dwa bądź trzy razy w tygodniu. Spokojnie powinnam dać radę. :)

Muszę jeszcze dodać, że jeśli macie jakieś pytania, podpowiedzi co do wyglądu bloga (co dodać), pomysły na posty piszcie do mnie na adres sleek.geek.m@gmail.com . Komentarze i emaile czytać będę zawsze i codziennie także jeśli macie jakiś problem lub chcecie ze mną współpracować zapraszam do pisania !

I to byłoby na tyle. Mam nadzieję, że uwierzycie mi na słowo i faktycznie będziecie zainteresowani tym blogiem. A teraz się z Wami żegnam i do zobaczenia w kolejnym poście :)

Pozdrawiam Marta.

3 komentarze:

  1. Ładny wygląd bloga.
    Sukcesów w blogowaniu! :D
    Fajny post.

    http://queenofcamera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń