4/27/2014

Pomysł na wykorzystanie wolnego miejsca

Hej. Ostatnimi czasy przeglądałam bardzo dużo blogów o dekorowaniu wnętrz. Przejrzałam również mnóstwo zdjęć na weheartit.com ,gdyż bardzo chciałam zmienić coś w moim pokoju. Kolor mebli, ułożenie ich i co najważniejsze nie miałam żadnych dodatków, którymi ulepszyłaby wygląd pomieszczenia, w którym przesiaduję najczęściej. Po długich poszukiwaniach znalazłam wiele pomysłów w jaki sposób samemu można prosto, tanio i łatwo zmienić wystrój pokoju. Nie każdy przecież ma ochotę kupować rzeczy drogie, które tak czy siak albo się zaraz zepsują albo skończą. Dlatego będą powstawały na blogu tego typu posty. Pomoże to i mi i Wam o ile będziecie się tymi krótkimi postami inspirować.

Dzisiaj chciałabym napisać trochę o tym jak wykorzystać miejsce na parapecie. Zazwyczaj na podokienniku trzyma się jakieś kwiatki i może jakąś figurkę. Niestety, nie w moim przypadku. U mnie nie leżało nic - no może zwykły kalendarz, który tam w ogóle nie pasował, ale pomińmy ten zbędny fakt. Z początku gdy wzięłam się do planowania zakupów dotyczących zaaranżowania tego miejsca. Jak już wcześniej pisałam, poprzeglądałam różne zdjęcia i blogi - zainspirowałam się. W mojej głowie powstała koncepcja , która była bardzo łatwa do zrealizowania. Wystarczyło zakupić kwiatka, doniczkę, ramkę, kolorowy papier ze wzorem i jakąś wstążkę. Oczywiście wszystko musiało być kolorystycznie dopasowane do reszty pokoju. Po ''połączeniu'' tego wszystkiego i ustawieniu na parapecie mamy końcowy i o najważniejsze pożądany efekt.

Świecznik i ramka są zrobione samodzielnie. Jeśli jesteście zainteresowani w jaki sposób je wykonałam napiszcie w komentarzu, a ja postaram się zrobić niedługo tutorial o nich. Jednak wracając do efektu końcowego mojego podokiennika postanowiłam, że trzeba coś dodać, aby nie było na nim tak nudno. Zdecydowałam się ułożyć cztery książki, które muszę przeczytać. Niestety nie widać na zdjęciu, że pod parapetem jest grzejnik, ale to miejsce również wykorzystałam. Na grzejniku położyłam drewnianą skrzynkę, która wydaje mi się, że dobrze tam pasuje. W owej skrzynce mam wszystkie potrzebne rzeczy do wykonania bransoletek i różnych innych przedmiotów. Obok grzejnika postawiłam krzesło z narzutą i poduszkę. 




Pustego miejsca już nie ma, a są dopasowane przedmioty, które na pewno stąd szybko nie znikną. Mam nadzieję, że ten post Was zainspirował do urządzenia waszego pokoju i będziecie chciały kolejne takie posty, ale z innymi częściami pokoju :) 

28 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i oryginalne. U mnie stoją kwiatki, jestem taka nieoryginalna. ;p

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły :D
    emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba też spróbuję jakoś urządzić moje "okno" ciekawszym ;)


    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam parapet troszkę urządzony, skromniutko ... ale chyba coś pozmieniam ;) dzięki za inspirację ;*

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piszesz bardzo ciekawe posty :)
    i wygląd bloga jest meega *-*
    może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten pomysł.Idealnie wpasował sie w mój gust.Delikatnie i dziewczęco, ślicznie! :))
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny efekt! Idealne połączenie, świetnie to wszystko zrobiłaś ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to musi ślicznie wyglądać <3
    Ja muszę najpierw przemalować ściany, a potem mogę się dopiero zabierać za ozdoby - NIESTETY :(
    No toczekam na wyjaśnienie jak to zrobiłaś ;)
    Pozdrawiam serdecznie Alokin <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajny pomysł <3
    www.rumeur-rose.blogspot.com
    zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna aranżacja :) Ciekawy blog :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy ladny blog :) ladna dekoracja :) sliczne kwiaty. zapraszam do siebie http://grafki-aniula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne! Lejlepszy ten słoik :) Obserwuję i dziękuję za odwiedziny u mnie :*

    www.if-only-you-could-believe-in-yourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie to wygląda ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. dzieki za komcia ja tez Cie obserwuje :) i dodalam Cie do linkow :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej kochana ;** Śliczne zdjęcia i post, pisz takie częściej ♥ A przy okazji, może Obs=Obs? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ♥ juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba pomysł na świecznik :)
    Też muszę zmienić coś u siebie, ale nie mam pojęcia od czego zacząć :p
    Obserwuję :))

    http://sg-laurenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki faaaajny świecznik! Meeeeeeeega pomysł! :)

    Ja już obserwuję. A ty? :*
    http://couldbebetterrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super świecznik! Czasem taki mały element, jak choćby wstążka na doniczce potrafi dodać dużo uroku, warto skupić się na takich detalach :) Ja niestety mam firankę, która zasłania mi parapet, więc nie wykorzystuję tego miejsca dekoracyjnie, ale mam półkę nad łóżkiem, gdzie też lubię wymyślać różne aranżacje, choćby na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny świecznik :) ZAPRASZAM DO NAS, NOWY POST ! http://magicwardrobee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super efekt tak wiele za tak niewiele! :) obs=obs? www.rikitiki-adu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne dekoracje, uwielbiam taki delikatny klimat :)

    zapraszam :) http://klaudiakalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny blog :)
    Śliczne dekoracje :)
    Obserwuję :)
    zapraszam :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia i świetne pomysły. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe pomysły,, chętnie zobaczę resztę Twojego pokoju! :)
    Dodałam do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przytulnie to wszystko razem wygląda. :) U mnie jest pełno kwiatów i zdjęć z dzieciństwa. :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne :) Przytulnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię tego typu posty, room toor'y, zakupy do domu itd.
    Ja mam pusty parapet, ale mieszkam w bloku i mam firankę, więc lepiej, że jest pusty.
    Kiedyś był zawalony stertą rzeczy.
    Ładny kwiatek, gdzie kupiłaś? ^^
    Z chęcią zobaczę posty o innych miejscach w pokoju.

    http://queenofcamera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń