5/18/2014

25 faktów o mnie!

Hej! Dzisiaj jest już niedziela i został praktycznie jeden dzień do rozpoczęcia kolejnego tygodnia. Jak ja tego nie lubię. Postanowiłam, że nie będzie dzisiaj żadnego leżenia ani spania do 12, dlatego wstałam około 9. Po posprzątaniu bałaganu u mnie w pokoju nadszedł czas na wyjście z psem. Ricco wrócił cały mokry ze spaceru, bo w nocy padało. Po zjedzonym śniadaniu mogę zabrać się do pisania posta. :) Na dzisiaj przygotowałam dla was 25 faktów o mnie, jeszcze nie robiłam takiego tagu dlatego uważam, że fajnie będzie jeśli dowiecie się czegoś więcej o mnie. :)

1. Często mówię sama do siebie, gdy jestem sama i nie myślę, że jest to jakieś dziwne.

2.  Potrafię trząść oczami. Zawsze gdy to pokazuję ludzie się przerażają, a moja mama na mnie krzyczy, bo mówi, że sobie zepsuję wzrok...

3. Gdy mam zły dzień każdy jest dla mnie wrogiem .

4. Nie lubię pić wody. Nie smakuje mi ona, ale gdy nie mam wyboru wypiję tylko niegazowaną.

5. Potrafię tak wybuchnąć śmiechem, że dla reszty osób sam mój śmiech jest przerażający .

6. Jedyne mięso, które zjem to kurczak.

7. Gdy miałam aparat na zęby nie piłam coli jakieś 2 lata, po ściągnięciu aparatu i wypiciu coli w ogóle mi ona nie smakowała. :c

8. Nie lubię nutelli.


9. Jedynymi żelkami jakie mogę zjeść są malinki.

10.  W zeszłym półroczu w szkole miałam jakieś -60, -70 punktów za zachowanie. Od razu powiem, że u mnie w szkole dziewczyny mają przeważnie do -15 punktów w półroczu. Różnica? :)

11.  Bardzo lubię jeździć na targi motoryzacyjne. Mogą one być w Warszawie, Poznaniu czy gdziekolwiek indziej i tak na nie pojadę.

12. Choćbym nie wiem jak bardzo się starała, nie potrafię nauczyć się niemieckiego. Słówka wchodzą mi do głowy w przeciągu kilku minut, jeśli chodzi o sprawdzian zawsze dostaje trójki.

13.  Nie przepadam za kotami. Chyba, że znam jakiegoś kota dłużej, wtedy mogę się z nim pobawić. Jeśli widzę kota na drodze od razu za nim biegne i odganiam go xd

14. Swego czasu miałam totalnego bzika na punkcie Pretty Little Liars - potrafiłam obejrzeć po 10 odcinków dziennie. Niestety kolejny sezon dopiero za 23 dni więc muszę jeszcze trochę poczekać.

15. W podstawówce każdy kogo znałam był osłuchany w piosenkach. Gdy jakaś piosenka była już puszczana na drugi dzień moje koleżanki znały już cały jej tekst i śpiewały ją. Ja do tej pory potrafię dowiedzieć się o jakiejś nowej piosence dopiero po miesiącu.

16. Nigdy nie byłam mega szczupła chociaż bardzo chcę. 

17. Gdy wciągnę się w bieganie, nie mogę przeżyć bez begów żadnego dnia.

18. W przeszłości posiadałam jakieś 6 blogów z czego na jednym się wybiłam. Niestety usunęłam go, bo znajomi się dowiedzieli o nim ;/

19. Mam o 2 lata starszego brata, ale zawsze wolałam mieć siostrę.

20. Przez długi czas nie wiedziałam jaki mam naprawdę styl. Dopiero ostatnio zaczęłam interesować się eleganckimi stylizacjami i to jest chyba to :)

21. Kocham zmieniać wygląd mojego pokoju - jeśli w ciągu miesiąca nie zrobię w nim przemeblowania strasznie się denerwuje i wtedy chcę się przeprowadzić na strych.

22. Jestem dość nieśmiałą osobą, chociaż ci co mnie znają nigdy by tak nie powiedzieli

23.  Bardzo lubię biologię i chemię, dlatego do liceum wybieram się do klasy biologiczno-chemicznej.

24. Uwielbiam kolor czarny, purpurowy, biały i czerwony.


25.  Gdy ktoś się mnie pyta czy lubię filmy romantyczne zawsze odpowiadam nie. Prawda jest jednak zupełnie inna - mówię że nie lubię tych filmów, bo zawsze na nich płaczę :c

Jak widzicie to na tyle jeśli chodzi o 25 faktów o mnie. Większość z nich jest dziwna, ale pewnie z niektórymi się ze mną zgodzicie. W przyszłym tygodniu postaram się dodać ze 3 posty, gdyż trochę zaniedbałam blogowanie. Do zobaczenia :)

Może ty powiesz mi kilka faktów o sobie? 

33 komentarze:

  1. "Nie lubię Nutelli" ja kocham, ale każdy ma inny gust :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ! widac, że włożyłaś w niego dużo pracy !:)


    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. A co Ty takiego robiłaś, że aż tyle ujemnych punktów dostałaś? ;)
    Mamy tak samo w 1 i 22. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele mona się o Tobie dowiedzieć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze, ze jestesmy troche podobne ;)))
    http://smerfetkawera.blogspot.co.uk/2014/05/on-rocks.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jakos nie przepadam za Nutella ;c
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nie przepadam za kotami, ale uwielbiam psy :)
    Obserwuję i czekam na ciebie :)

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za obserwację, ja twój blog też już obserwuję :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne fakty! ja nie lubię PLL, za straszne :D

    Co powiesz na wspólną obserwację?

    Zapraszam do mnie: http://loczek-blog.blogspot.com/- KILK

    OdpowiedzUsuń
  9. super post:) ja też uwielbiam zelki malinki, czasem się skuszę na haribo<3
    co powiesz na wzajmną obs?
    buziaki:* www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. mój kolega też trzęsie oczami, super to wygląda:D

    klikniesz w ost poście? z góry dzięki, Mała Mi. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fakty i blog! :)
    Zacznij tą Obserwację co pisałaś u mnie na blogu! :D
    x http://batmanowy-blog.blogspot.com/ x

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne fakty ! Ja uwielbiam nutellę :P

    Pytałaś o wspólną obserwację, ja już, czekam na rewanżyk :)

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzadko spotykam osoby, które nie lubią nutelli haha :P
    Super blog :)
    Obserwujemy? Czekam na odp u mnie ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm co do słówek to ja mam taki sposób, że sobie je kojarzę z czymś śmiesznym ;) wtedy bardziej je zapamiętasz ;) np. Flasche- butelka można sobie pokojarzyć z żulem spod sklepu ;) Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawe fakty :) ach ta nieśmiałość...
    Pozdrawiamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisałaś o wspólnej obserwacji. Ja już. Czekam na rewanżyk.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. AAAA uwielbiam Pll, kocham ten serial :D Jestem uzależniona <3
    Obserwujemy? Zacznij i odpowiedz u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post i ciekawe odpowiedzi :)
    Kocham tego typu posty!
    Może wspólna obserwacja?
    fashionbykasix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne fakty :)
    Poklikasz u mnie w parę linków z ciuchami? To dla mnie bardzo ważne :*
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/05/handpicklookcom.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny post dość ciekawy
    obserwujemy ??
    http://sleek-week.blogspot.com/
    na 100% się odwzięcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu podałaś link do mojego bloga? Pomyłka, czy jak ?

      Usuń
  21. Nie lubisz nutelli?! Rzadko spotyka się takie osoby, nie żeby to była coś złego ;p
    Ja już obserwuję, liczę na uczciwy rewanż ;))

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post.
    Wpadniesz do nas? Co powiesz na wspólną obserwację?
    Poklikasz w linki? To dla nas bardzo ważne.
    http://www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/05/lista-zyczen-z-prersunmall.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha, też nie lubię nutelli (no dobra, czasami..), dowiaduje się o piosenkach po miesiącu :)
    Ja nie lubię zmienia w swoim pokoju, drażni mnie to strasznie.
    cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki x

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez kiedys nie wiedzialam jaki mialam styl ale wkoncu zauwazylam ze mam mieszany :) i kazdy ma mieszany <3

    xoxo
    Fash Fab
    Mozesz nacisnac na link do szortow pod stylizacja pod postem do ktory prowadzi ten link? Bardzo prosimy <3
    Instagram
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog, dużo faktów mamy wspólnych, jednak ja kooocham Nutellę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że mamy wiele wspólnego :) również płaczę przy romantycznych filmach i jestem nieśmiała, lubię biologię, ale za to o mnie można powiedzieć, że jestem bilingualna... posługuję się niemieckim tak samo jak polskim i mogę wymieniać te języki...
    Przyjemny w odbiorze post :)

    OdpowiedzUsuń