5/28/2014

Again Wednesday


Co u was słychać? Znowu mamy środę, a tygodnie mijają mi tak szybko, że aż jestem w szoku. Teraz kiedy jest już prawie koniec roku szkolnego większość osób poprawia oceny i stara się uczyć jak najlepiej - a tak na prawdę nikomu się nie chce nic robić. Ja mam o tyle lepszą sytuację, że nie muszę niczego poprawiać, bo starałam się uczyć na bieżąco. Został mi jedynie do napisania sprawdzian z historii, polskiego i matematyki :)
Ale to w przyszłym tygodniu. Właśnie, co do przyszłego tygodnia. W środę o drugiej w nocy wyjeżdżam na wycieczkę klasową do Pienin. Ponieważ wyjeżdżamy o drugiej w nocy uzgodniłyśmy z koleżanką, że ona przyjdzie do mnie około 20 we wtorek i razem pójdziemy pod szkołę, z pod której zabierze nas autokar. Moim ulubionym momentem wycieczki oprócz ''wolnego''czasu, jest podróż autokarem - ponad 6 godzin jazdy do Pienin na pewno mnie ucieszy :)

Ponieważ w tym tygodniu nie mam już żadnych sprawdzianów (oprócz jednej jutrzejszej kartkówki), ustanowiłam sobie na dzisiaj kilka zadań, które chce wykonać. Żaden przymus. Na pewno chciałabym dzisiaj choć trochę zbliżyć się do końca mojej nowostarej książki ,,Beautiful Redemption'' - jeśli oglądaliście lub czytaliście pierwszą część Kroniki Obdarzonych czyli ,,Piękne istoty'' polecam wam przeczytanie czwartej części tej sagi. Książka ta jest jednak po angielsku -cała- i czytam ją trochę wolniej. Dodatkowo gdy nie znam jakiegoś słówka zapisuję go sobie na aplikacji w telefonie i potem się go uczę. Zdecydowanie znam więcej słówek po angielsku gdy się ich w ten sposób uczę :) 
Dzisiaj na pewno muszę zagrać w The Sims 3 rajska wyspa, ten dodatek jest świetny, a w połączeniu z innymi jeszcze lepszy. Gra się nigdy nie znudzi.  Na sam koniec dnia pozostawię sobie naukę na kartkówkę z techniki. Pewnie zadajecie sobie teraz pytanie - Kartkówka z techniki ? Niestety, ale witam w mojej szkole.
Kolejny post będzie postem typu DIY, także zapraszam do odwiedzania bloga :) Jeśli macie jakieś pomysły na posty lub widzieliście jakiś ciekawy na innym blogu, a zainteresował was piszcie w komentarzach a postaram się napisać w przyszłości takie posty ;)

10 komentarzy:

  1. Ooo, jakie cudowne zdjęcia!
    DIY? Czekam!
    dziamonablog.blogspot.com
    PS Masz fajnie bo ja mam codziennie sprawdziany dzien w dzien...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego wyjeżdżacie w nocy? Chodzi o korki na drodze?
    Bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach. Fajny pomysł z taką nauką angielskiego, pomysłowe! Ja z techniki musiałam się uczyć etapów pracy silnika dwu- i czterosuwowego. Więc u Ciebie w szkole nie jest chyba tak źle. ;)
    Czekam na DIY. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chodzi o korki na drodze :/ W takim razie cieszę się, że ja nie musiałam się uczyć o tych silnikach ;__;

      Usuń
  3. Zacznę od tego , że bardzo podobają zdjęcia ! Po drugie , pomysł z czytaniem książek po angielsku dzięki czemu można się czego więcej nauczyć bardzo mnie zaciekawił . Myślę , że wypróbuję to na wakacjach . No i życzę Ci udanej wycieczki ; )
    Zapraszam jeszcze na nowy post do mnie : )
    http://ein-teil.blogspot.com/2014/05/minimalism-amanda.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirował mnie twój pomysł z czytaniem książek w obcym języku. Może w najbliższej przyszłości znajdę jakąś ciekawą po angielsku :)
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach i cudny sweterek !

    wszystkoinic-bywampir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie masz wykonaną ścianę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia, czekam na diy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jestęs .
    Czekam na DIY
    Musze zrobić sobie taki zeszyt jak ty maszpokazany w poniższym poście
    W ogóle zakochałam się w twoim blogu dlatego obserwuje
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam wszystkie trzy części Kroniki Obdarzonych, które wydano po polsku. Nadal czekam, aż Beautiful Redemption pojawi się w tłumaczeniu na nasz piękne język. na czytanie po angielsku jestem zbyt leniwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog i super zdjęcia, piszesz bardzo ciekawie, powodzenia w dalszym blogowaniu :) ♥


    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń