5/12/2014

Gdzie możecie mnie znaleźć?

Hej, dzisiejszy post choć krótki może Was poinformować gdzie możecie znaleźć mnie w sieci. Gdyż dużo pytań jest zadawanych w komentarzach i poczcie email postanowiłam, że stworzę ask'a. Tam śmiało możecie zadawać pytania :) Linków jest również mało, ale kiedyś myślę, że będzie ich więcej.

Ask : klik
Tumblr : klik
Instagram : klik
Gmail : sleek.geek.m@gmail.com

Lookbook'a posiadam, że tak powiem jeszcze nie rozpoczętego, ale gdy pojawi się niedługo kolejny outfit podam Wam link do stronki ;)


9 komentarzy:

  1. Kurde, masz takie śliczne włosy! I ślicznego masz tumblra, obserwuję 8)

    never-reallyawake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za obserwację, a włosy to przerobione ^_^

      Usuń
  2. Niesamowicie podoba mi się te zdjęcie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję na instagramie jako olka667 ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com (blog z outfitami)
    http://kosmetycznieinastolatkowoola.blogspot.com (blog kosmetyczny- dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy i nagłówek jest boski, mogłabyś u mnie powiedzieć, gdzie go robiłaś? :o :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog! Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu! i ogólnie za chwile wejde na twojego insta bo uwielbiam go!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie boskie włosy *.* Ślicznie prowadzisz tego bloga :) Ładna estetyka i wyglądu i pisania :)
    Mogłabyś poklikać w linki obok ubrać? http://kinelly-kinelly.blogspot.com/2014/05/wiosenne-ubrania-sheinside.html :)

    OdpowiedzUsuń