5/08/2014

New in: cosmetics

Cześć, cześć :) Wchodząc wczoraj na bloga zdziwiłam się, gdyż zobaczyłam, że mojego bloga odwiedziło już ponad 1000 osób! Bardzo Wam dziękuję, za to, że jest dużo czytelników stałych, którzy jak sądzę lubia tę stronę. Ponieważ blog jest również o kosmetykach, dzisiejszy post własnie będzie na ten temat. U mnie w mieście w Rossmannie jest ostatnio przecena -49%  na szminki, kredki do ust, błyszczyki i lakiery do paznokci. Dlatego wybrałam się tam na małe zakupy. Jeśli chodzi o lakiery do paznokci to ich nie potrzebowałam, gdyż moja kolekcja (wspólna też z mamą) jest dość obszerna. Ale nie miałam takich kolorów jak te pokazane na zdjęciach. Szminki czerwonej też szukałam. Dość długi czas, chciałam ciemno czerwoną. Ta, którą kupiłam jest idealna. Zapłaciłam za nią połowe jej ceny. Zakupiłam też pomadkę Baby lips i powiem wam szczerze, że jest świetna, bardzo dobrze nawilża usta, pięknie pachnie, i nadaje delikatny kolor-naturalny.




Rimmel - Kate Moss nr. 10

Maybelline - Baby lips

Poprzedni taki sam puder powoli mi się kończy, dlatego zakupiłam kolejny. Jeśli szukacie jakiegoś pudru, który długo się trzyma i fajnie dostosowuje się do cery, polecam zakupić ten :) Jest on z firmy Manhatan w kolorze 1 - naturelle.




O ile macie w swoim mieście Rossmann i również macie tam tak dużą promocję zachęcam do kupienia jakiś produktów i napisania mi w komentarzu jak u Was się one sprawdziły. Chyba, że chcecie mi polecić coś innego ? :)

18 komentarzy:

  1. Ja jedynie mogę polecić korektor z Maybelline. :)
    Osobiście nie lubię szminek, nie przepadam za nimi. Za to bez eyelinera się u mnie nie obejdzie! :)
    cz4jk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki ! :)

    Poklikasz w linki i baner od Sheinside? Jeśli tak to zostaw komentarz na blogu a odwdzięcze się podwójnie :)
    http://welcomtomyworldd.blogspot.com/2014/05/sheinside-wspopraca.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te kosmetyki, szminka przykówa uwagę :) też mam tą baby lips ale moja ulubiona to Cheery Me ;)
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia, post! ^^
    Ja byłam co tydzień (3 tygodnie pod rząd, na całej promocji na wszystko) i możliwe, że jutro też się wybiorę, ale to przy okazji i do Warszawy, bo chcę zobaczyć czy pewien lakier, którego u mnie w mieście nie ma (odcienia ;c) jest tam, a skoro i tak będę w galerii, w której jest Rossmann to nie ma problemu..
    Polecam: podkład Rimmel Wake Me Up, ja mam w odcieniu 100 Ivory ; puder Rimmel Match Perfection, również mam w odcieniu 100 Ivory

    Reszty rzeczy nie testowałam lub użyłam raz, by sprawdzić czy na pewno dobry odcień itd.
    Pozostałe produkty, które kupiłam:
    Maybelline korektor Affinitone w odcieniu 03 Sand ;
    cienie do oczu: Maybelline Color Tatto w kolorze 45 - Infinite White ; Rimmel Glam'Eyes w kolorze 40 Precious Rose
    Eveline odżywka do paznokci 8w1
    lakiery do paznokci: Rimmel Salo Pro w odcieniu 313 Coctail Passion ; Miss Sporty Lasting Colour Maxi Brush o numerku (chyba) 544

    http://queenofcamera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio miałam zamiar zakupić ten podkład z Rimmela Wake Me Up, ale nie wiedziałam czy jest fajny, skoro dużo osób go poleca i również Ty to z chęcią go kupię. Dzięki za komentarz, dużo się napisałaś haha :)

      Usuń
  6. Gratuluję statystyki! :)
    Fajne zakupy, ja korzystam głównie z lakierów,
    za szminkami zbytnio nie przepadam ;)

    http://sg-laurenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W całej Polsce w rossmanach jest teraz ta promocja więc wszyscy się cieszą hahaha.
    Jeżeli to ta szminka na twoich ustach którą zakupiłaś to jest piękna. Ogólnie to Ty cała jesteś ładna !
    Obserwuje ;)
    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja niestety nie skorzystałam z tej promocji, bo mam rossmann dość daleko. bardzo podoba mi się ta szminka. póki co zakupiłam jedną z inglota, ale może się skuszę na tą, bo kolor jest przepiękny :)

    lilac-fleur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Baby lips już znana, ale ja i tak wole carmex. A ten puder, to w sumie kiedyś chciałam kupić ale mam z inglot i pierwsze muszę to wykorzystać ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na temat kosmetyków się nie wypowiem, ponieważ ich nie używam :)
    Ale wypowiem się na temat samego bloga, pierwsza moja myśl "o pewnie z 1200 obserwatorów ma" i tutaj moje zdziwienie, nie wiem dlaczego... Masz świetnego bloga, wygląd jest boski, a zdjęcia jeszcze lepsze. Życzę aby blog się rozwijał, bo na to zasługuje!:)
    obserwuję i wpadnę nie raz!
    http://chmiiellu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne kosmetyki, a puder też polecam bo sprawdza się bardzo dobrze :)

    obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta krwistoczerwona pomadka jest mega ♥ Ja dawniej chorowałam na baby lips, ale mi przeszło. Moja przyjaciółka ma ten puder i zgodzę się z tym, że jest bardzo dobry.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę samą szminkę z Rimmela - jest rewelacyjna i cudnie pachnie ciasteczkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też kupiłam parę rzeczy na przecenach, zastanawiałam się nawet nad szminką Kate Moss, ale jakoś dziwnie się czułam gdy próbnie się nią pomalowałam ;) Tobie w tej czerwonej świetnie!

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna szminka, bardzo zjawiskowa :)

    OdpowiedzUsuń