5/24/2014

Place for my ideas

Korzystając z dnia wolnego i tak bardzo wyczekiwanego nie tylko przeze mnie, piszę w moim zeszycie, który chcę dziś wam pokazać. Ponieważ przynajmniej ja miewam takie momenty lub dni kiedy mam jedną wielką burzę pomysłów w mojej głowie. Nie tylko na posty, nowy design mojego bloga, ale również na inne rzeczy związane z blogiem, muszę je gdzieś zapisywać - łatwo i szybko. I właśnie dlatego powstał ten zeszyt. Wcześniej był on nie używany, a okładka była pomazana, więc dlaczego by nie odnowić tego zeszytu i nie zrobić by z niego swojego własnego 'pomocnika'?



Jestem osobą, która nigdy nie potrafi nic znaleźć czy to w książce czy w zeszycie, dlatego aby pomóc sobie w odnajdywaniu potrzebnych mi rzeczy w tym zeszycie zamocowałam do stron kartoniki z taśmą we wzorki. Końcowy efekt jest ciekawy, a ja nie mam już problemów gdy chcę coś znaleźć. Na końcu zeszytu  stworzyłam kalendarz jedynie do tego aby zapisywać w jaki dzień mam napisać jaki post. Kalendarz się bardzo przydaje i korzystam z niego ciągle :)



Jeśli jesteście ciekawi jak zrobiłam taki zeszyt, piszcie w komentarzach o tym, a ja w  poście pokażę wam jak go wykonać. Trzymajcie się :)

A wy posiadacie taki notatnik odnośnie prowadzenia bloga? 

21 komentarzy:

  1. Zrób taki post (o tym jak go zrobiłaś).
    Pozdrawiam :>

    http://queenofcamera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie prowadzisz bloga P:)
    Obserwuje i liczę na rewanż vleksvndrv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda, sama bym chciała mieć taki notes :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny notesik!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚWIETNY NOTES <3
    WWW.BLOG017.BLOGSPOT.COM ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kiedyś też robiłam i pewnie teraz się też zabiorę za pamietnik tylko taki inny z obrazkami rysunkami itp..
    Bardzo dobrze organizować sobie wszystko,
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrób DIY z tym zeszytem- proszę ♥
    Śliuczny jest!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny zeszyt i dodatkowo samodzielnie zrobiony. Taki zeszyt jest znacznie więcej warty niż taki zwykły. Myślę, że to jest dobry pomysł, aby zrobić taki post o tym jak go zrobiłaś.
    Pozdrawiam
    http://masza-i-jej-codziennosc.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, bardzo przydatne :)
    Zapraszam do mnie http://alleksiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo chcialabym zobaczyc jak to zrobic :)
    bardzo tu fajnie, jestem tu 1 raz i po prostu MUSZĘ zaobserwować! :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kiedyś założyłam sobie taki zeszyt, ale po kilku dniach mi się znudził. ;P Natomiast Twój wygląda cudownie, chciałabym taki mieć, ale jestem za leniwa. ;P

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna okładka;D Jestem ciekawa jak go zrobiłaś, czekam na tutorial z niecierpliwością.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten notatnik :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrób koniecznie post jak zrobiłaś zeszyt :)))))))))))) najlepiej jutro bo też chcę taki zrobić sobie ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ten zeszyt, i bardzo ładny wygląd bloga. Robisz takie dla innych czy tylko sobie?
    http://stylantuana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie posiadam, ale może zacznę :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny pomysł na taki zeszyt :)

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też posiadam taki zeszyt
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wow supr jestem pod wrażeniem, bardzo cię proszę, zrób post jak to zrobiłaś bo strasznie mnie to ciekawi i muszę tego spróbować! :*

    http://nattie-natti.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń