5/01/2014

Wywiad z Everyday Smart

Cześć, razem z Patrycją z bloga everyday-smart.blogspot.com postanowiłyśmy, że nawiążemy współpracę, która rozpocznie się od wywiadu, który przeprowadziłam właśnie z nią. Przy wyborze i pisaniu pytań starałam się wybierać te dotyczące jej bloga i te poprzez, które będziecie mogli się o niej więcej dowiedzieć. Mam nadzieję, że pytania Wam się spodobają, a odpowiedzi zainteresują i wpadniecie na jej bloga. klik

1. Czy twoja nazwa bloga ma jakieś głębsze znaczenie dla Ciebie, czy był to czysty przypadek, że taką wybrałaś ?
 - Everyday Smart (Codziennie Mądry/Inteligentny). Nazwa przyszła sama z siebie, po prostu wpadła mi do głowy :)

2. Dlaczego założyłaś bloga?
 Kiedyś znalazłam blog, pewnych przyjaciółek, bardzo mnie zainspirował. Postanowiłam także założyć bloga z przyjaciółką, który niestety przestałyśmy prowadzić, ponieważ przestałyśmy się przyjaźnić. Następnie założyłam bloga z drugą przyjaciółką, niestety ona rzadko pisała posty, nie interesowała się blogiem. Postanowiłam założyć sama blog i ciesze się, niedługo mój blog będzie miał drugą rocznicę i szykuję pewną niespodziankę ;)

3.Zakładając tą stronę myślałaś, że będziesz miała tylu czytelników?
Oczywiście, że nie. Pisałam, ponieważ to lubiłam, z czasem pokochałam. Blog jest moją pasją, z czytelnikami czy bez nadal będę to robiła, aczkolwiek ciesze się, że mam tylu czytelników, dziękuje im <3

4. W jaki sposób zaczęłaś się reklamować i jakie to miało początkowo skutki?
Z samego początku bawiłam się w obserwacja za obserwację, ale nie warto mieć czytelników, którzy są tylko liczbami, a prawdziwych, którzy czytają, komentują szczerze, wyrażają swoje opinie, które dla autora bloga są bardzo ważne.

5. Czy spotkałaś się z krytyką na swoim blogu ? Jak ją przyjęłaś?
W sumie to nie, oczywiście zdarzył się pewien anonim, ale sobie już odpuścił. Nie warto się przejmować takimi ludźmi, którzy nie mają co robić. Po prostu pośmiać się z głupoty anonimów, olać ich ;)

6. Posiadasz jakieś motto życiowe? Starasz się nim zawsze kierować?
 Oczywiście. "Idź drogą swą, a ludzie niech mówią co chcą". Oczywiście, że się staram nim kierować. Moja klasa, moje otoczenie dowiedziało się ostatnio o blogu, wchodzili, ale nie przestałam blogować, bo to mój blog, nie obchodziło mnie to co oni o tym myślą, piszę dalej bo to kocham. 

7. W swoim gronie znajomych jesteś popularną osobą czy raczej cichą?
 Zaliczam się, do tych "cichych" ahhahaha ;) Ale jakoś mi to nie przeszkadza, nie muszę być popularna, by poczuć się lepiej :)

8. Preferujesz czytanie książek, czy oglądanie filmów? Dlaczego?
Ostatnio bardzo polubiłam czytanie książek. Bardzo lubię czytać, "uciekać" w inne interesujące światy, przeżywać to co bohaterowie, książek są na prawdę świetne i wiele przekazują czytelnikowi, można z nich się wiele nauczyć, aczkolwiek bardziej jestem za filmami. 
9. Jakie to książki/filmy?
Jeśli chodzi o książki, to zdecydowanie fantasy, przygodowe, oparte na faktach oraz pamiętniki. Natomiast jeśli chodzi o filmy to akcja, dramat i oczywiście komedie. Najlepiej takie, z których można się pośmiać, ale i romantyczne, choć zdecydowanie preferuję te pierwsze.

10. To pytanie należy do Was! Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś o Patrycji, napiszcie w komentarzu pytanie, na które ma ona odpowiedzieć. Odpowiedź na dane pytanie będzie w następnym poście :)


Myślę, że z wywiadu dowiedzieliście się choć trochę więcej o Patrycji i jej blogu, a ja jeszcze raz was zapraszam na jej bloga :) Do zobaczenia w następnym poście.

14 komentarzy:

  1. fajna taka wspolpraca ;)
    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wygląd bloga :)
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do LBA. :) Więcej informacji na moim blogu.
    GRATULUJĘ :)
    http://liliowepogawedki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł na posta. :) Znam jej bloga, ale jakoś za nim nie przepadam.

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. cały post przeglądałam z wielkim zainteresowaniem ^^


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł na posta :)
    zapraszam do mnie może zechcesz wziąć udział w konkursie ?
    Zasady są proste A naprawdę warto do wygrania POST PROMUJĄCY na dwóch blogach oraz /lub DESIGN BLOGA
    Serdeczne pozdrowienia :)
    mydayolus.blogspot.com/2014/04/konkurs.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham tego typu posty! Świetny blog :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://kaasiix.blogspot.com/ ----->Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł z tą współpracą, ale nie wiem na czym miałaby ona polegać.

    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Interesujący wywiad :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy wywiad, faktycznie można coś się dowiedzieć :D
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać takie wywiady! <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba-zaobserwuj. Odwdzięczę się tym samym <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga Patrycji i Eli.
    Fajny pomysł na post.

    http://queenofcamera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń