6/21/2014

Fashion inspiration

Czytając ostatnio jakiegoś bloga natknęłam się na bloga Jenny Ong, jej stronkę przeglądałam z otwartą buzią. Dziewczyna prowadzi bloga tylko modowego, i regularnie dodaje posty - outfity. Jej styl ubierania się inspiruje mnie i to bardzo, żałuję, że nie spotkałam tej strony wcześniej! I tak właśnie powstał w mojej głowie pomysł na kolejny post. Inspiracje, ale nie takie ogólne, tylko modowe. Nie jest ich dużo, ale przynajmniej dla mnie znaczą one więcej niż zwyczajne zdjęcie sukienki. Tzn. uchwycony jest 'ten' moment :)
Zapraszam do oglądania zdjęć, i zapraszam również na inne blogi np. Kasi Tusk czy Jenny Ong.







 MIRANDA KERR









TUMBLR



16 komentarzy:

  1. Ja widziałam też jej bloga, przeglądałam zawartość z tą samą miną! ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia *-*
    A na blogu nie byłam- zaraz wchodzę :)
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne blogi, można sie zainspirowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjecia i stylizacje *---* teraz i ja będę przeglądać blogi tych dziewczyn :3 dziękuję <3


    kinja-kinjaa.blogspot.com + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne stylizacje i zdjęcia :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju, jakie cudowne stylizacje! Zaraz wchodzę na bloga tej dziewczyny, bo nie znałam! ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kerr jak zawsze olśniewająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Mirandę- jest niebywale inspirująca :) Jeśli chodzi o ostatnie zdjęcie- Karina in Fashionland zawiesiła działalność, a tak lubiłam wchodzić na jej bloga i czekałam na nowe posty :( Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych blogerek, ale ubierają się bosko ! :)

    Przeniosłam się na nowego bloga - wszystkoinic-asiaa.blogspot.com Obserwujesz mnie na blogu - wszystkoinic-bywampir.blogspot.com Mogłabyś zostać stałym czytelnikiem i obserwować mnie także na nowym blogu ? Odwdzięczę się moim drugim kontem google i zyskasz kolejnego obserwatora. Odpowiedz u mnie. Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za obserwacje mojego przeniesionego bloga, oczywiście zrobiłam to samo z drugiego konta google :)

    wszystkoinic-asiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te inspiracje, gdzie jest uchwycony właśnie "ten moment" . ;) Obserwujemy? ;>
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jenny jest cudowna strasznie lubie jej bloga ♥
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne inspiracje :)

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne inspiracje:) sama odwiedzam czesto te blogi:D

    Interesuje Cie moze wspolna obserwacja?:) Zacznij, a napewno się odwdzięcze ;*
    http://majorka94.blogspot.com/

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne inspiracje! obserwuję bloga bo jest bardzo ciekawy zapraszam do mnie na nowy post http://maya-maay.blogspot.com/2014/06/aloha-wakacje.html :)

    OdpowiedzUsuń