6/29/2014

Holiday

Dzisiaj mamy niedzielę 29 czerwca, a co za tym idzie również nasze upragnione wakacje. Koniec roku szkolnego odbył się w piątek, ale nie miałam żadnej weny na napisanie tego posta. Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe. W piątek zakończenie rozpoczęło się o 9 mszą, a skończyło około 11 w naszych klasach. Świadectwa zostały rozdane i każdy rozszedł się do domów. Jestem zadowolona z moich ocen na koniec, bo średnia powyżej 4.0 jest moim zdaniem równie dobra. Wraz z zakończeniem szkoły u nas w mieście rozpoczęły się tak zwane Dni Lubina. W piątek niestety nie chciało mi się na nie iść, ale wczoraj jak najbardziej udało mi się tam dotrzeć. Dla fanek Kwiatkowskiego był to pewnie najlepszy dzień w życiu, gdyż był u nas w mieście. Ja jego fanką nie jestem także, obojętnie przeszłam kiedy śpiewał.
Większą część czasu spędziłam z koleżanką w parku jedząc lody, ponieważ było tak gorąco. Ale myślę, że dzień był jak najbardziej udany!



Jak pewnie już zauważyliście blog ma nowy wygląd, szablon zmienił się całkiem i nie jestem dość przekonana co do nowego designu bloga. I przy okazji mam do was pewne pytanie bądź prośbę. Czytając tego posta jak wam się podoba wygląd ogólny strony? Czy poprzedni szablon był bardziej przejrzysty, wyraźny i lepszy niż ten? Nie wiem czy zdajecie sobie z tego sprawę, ale czytając posta 50 procent waszego że tak to ujmę ''spojrzenia na post'' jest związane z wyglądem bloga. Bo to on otacza całego posta. Napiszcie mi proszę w komentarzu, który wygląd bardziej wam się spodobał. Z góry jestem wdzięczna za odpowiedź. :)


Jak zapewne wiecie na każdym blogu pojawiają się teraz posty typu Moje plany na wakacje i różnego rodzaju podobne treści. Ponieważ rozpoczęły się wakacje, każdy bloger ma teraz dużo czasu na pisanie postów. Tak jest również ze mną. Dlatego jeśli chcecie zobaczyć jakiś ciekawy post tutaj, albo chcecie abym zrecenzowała jakąś rzecz/książkę lub stworzyła nową kategorię na blogu, koniecznie napiszcie mi to w komentarzach ! :)


20 komentarzy:

  1. chętnie poczytam recenzje jakichś ciekawych książek! :)
    obserwuję:)
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chętnie przeczytałabym recenzję jakiejś ciekawej książki.
    Jesteś piękna.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś śliczniutka, zdjęcia są słodkie a bluzka śliczna. chętnie poczytam recenzje
    miłych wakacji i zapraszam do siebie fallingconstantly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. u nas Dawid Kwiatkowski był w piątek nie przepadam za nim tak samo jak :))
    + jesteś śliczna =^.^=

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablon jest taki jak teraz dużo osób ma, ale bardzo ładny :) Fajne selfie :)
    Gratuluję ocen,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tamten szablon był wg mnie lepszy, bardziej pasował do Ciebie i Twojego bloga. Ten wydaje się niedopracowany. Nagłówek ucina się po prawej stronie, tytuły gadżetów są białe i ich nie widać itd...
    Miłych wakacji! ;*

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za sugestie co do szablonu, teraz powracam do tamtego, dlatego nagłówek jest ucięty :)

      Usuń
  7. Słodkie Selfie, ostatnio widze dużo postów o wakacjach! :)
    Ja jestem Kwiatonator ♥

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj około godziny 22 był najładniejszy szablon ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz jakbyś miała turban na glowie jestes obrzydliwa ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. masz morde jak moj kon

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcześniejszy szablon o wiele bardziej mi się podobał, choć ten też jest ładny. Bardzo podobały mi się te paski (?), kreski pod nagłówkiem i nad zdjęciem profilowym:)
    cz4jk4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na zakończenie roku to poszłam tylko po świadectwo maturalne i wutututu samochodem do domu odpoczywać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja na zakończenie roku to poszłam tylko po świadectwo maturalne i wutututu samochodem do domu odpoczywać :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny design <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/06/sobotni-stroj.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna bluzka *.*

    http://sleek-week.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje zakończenie wyglądało troszeczkę inaczej. O ósmej trzydzieści przybyłam do szkoły z bukietem kwiatów. Kiedy wybiła dziewiąta, nasza klasa była w komplecie. Wszyscy wręczyliśmy pani nasz upominek, po czym udaliśmy się na salę gimnastyczną. Tam czekał na nas pokaz dżudżitsu, gimnastyka artystyczna w wykonaniu uczennic klasy pierwszej oraz pokaz taneczny. Pani dyrektor odczytała list od burmistrza, wręczyła nagrody za wysokie wyniki w nauce (do paska niestety zabrakło mi 0,15) oraz stuprocentową frekwencję (takową otrzymały tylko cztery osoby ze szkoły, w tym ja ;p). Po tejże uroczystości udaliśmy się do klas, pani rozdała świadectwa i wraz ze sztandarem udaliśmy się do kościoła. A taka racja kolejności wynikła stąd, że w szkole mamy dużo ewangelików, więc po co mieliby oni czekać półtora godziny na odbiór jednej kartki papieru? Po mszy wszyscy żegnali się pod kościołem. Ja udałam się do domu, a trzecie klasy na swoje zakończenie. Co do szablonu; nie mam bladego pojęcia jak wyglądał poprzedni, ponieważ jestem tu po raz pierwszy, lecz wypowiem się na temat aktualnego. Jest ładnie. Skromnie, minimalistycznie i przejrzyście czyli tak, jak lubię. Nie trawię miliona bibelotów w pasku bocznym i zawalonego nagłówek. Masz u mnie plusa :) Może będzie lepiej jak na temat Dawida Kwiatkowskiego się nie wypowiem. Oszczędzę cię ;p (osobiście za nim nie przepadam).

    Pozdrawiam i dziękuję za komentarz,
    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląd bloga jest bardzo dobry, ponieważ jest przejrzyście :)

    PS masz świetny uśmiech ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale boski pomysł , uwielbiam DIY ! ;)
    bardzo podoba mi się twój blog ;)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń