7/02/2014

DIY: wall / canvas / notebook - triangles

Od dłuższego czasu miałam zamiar zrobić post z kategorii DIY - do it yourself. Niestety, na taki post przeznaczam dużo czasu, dlatego tak długo zawsze trzeba na niego czekać. Postaram się to zmienić, ponieważ wiem, że duża liczba osób lubi tego typu posty. Nawet ja bardzo lubię je czytać. Mam nadzieję, że taki pomysł na udekorowanie waszego pokoju wam się spodoba. I nie przedłużając zapraszam do strefy pracy.
Pomysł na wykonanie tego typu ozdoby w moim pokoju zrodził się z potrzeby wykorzystania i przyozdobienia jednocześnie ściany od mebli. Znajduje się ona od razu koło mojego biurka, a ono musi być przyozdobione, ponieważ to tam wykonuje różne inne prace. Po obejrzeniu filmiku na youtube o dekorowaniu płótna pomyślałam, że czemu by nie zrobić tej dekoracji na meblach. Mój pomysł się sprawdził i prezentuje się według mnie bardzo dobrze. Właśnie z tego filmiku możecie wziąć pomysł na ozdobienie sposobem ''wyciętych trójkącików'' płótna lub zeszytu.
Do wykonania takiej ozdoby będą potrzebne :
- magazyny (najlepiej takie, w których jest dużo zdjęć, reklam)
- klej
- nożyczki / nożyk do wycinania
- ołówek
- karton
- trójkąt równoboczny - klik (ja potem zmniejszyłam zdjęcie do rozmiaru kartki A6)
- linijka


Gdy mamy już wszystko przygotowane, trójkąt o rozmiarze kartki A6 wycięty, odrysowany na kartonie, wycięty z niego (tak aby nie było żadnych łączeń z zewnętrzną kartką - wytnijcie to nożykiem) możemy przystąpić do szukania zdjęć w magazynach. Gdy już je znajdziemy możemy albo wyrwać całą stronę i na niej odrysować/odciąć trójkąt albo pod stronę w magazynie podłożyć jakiś niepotrzebny zeszyt lub karton, przyłożyć szablon trójkąta do wybranego zdjęcia, tekstu czy modelki i wyciąć go.
Gotowe zdjęcie w kształcie trójkąta kleimy małą ilością kleju, wystarczy na brzegach. Następnie do zeszytu, płótna, ramki, mebli czegokolwiek chcecie przykładamy trójkąt i przyklejamy. Tak samo postępujemy z każdym innym trójkątem. Pamiętajcie, aby między trójkątami pozostawić linie o grubości zależnej od was. Daje to jeszcze lepszy efekt :)





Nie miałam jak ująć całej szafki jak najlepiej, aby pokazać wam ten efekt, ale mam nadzieję, że na tych zdjęciach co nie co widać. Jeśli macie zamiar zrobić taką dekoracje napiszcie o tym w komentarzu!

28 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł , właśnie ostatnio szukałam pomysłów na dekorowanie mebli i chyba wezmę Twój ;*
    Klikniesz u mnie w linki sheinside ? To moja pierwsza współpraca za wszystko się odwdzieczam ;)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyślałabym, że to tak świetnie wygląda! Choć nie mam gdzie przymocować takich trójkątów, na pewno coś wymysle:) i pewnie też wyjdzie świetnie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł :))
    http://junillya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Bardzo mi się podoba :)

    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł ! Mebel wygląda teraz mega designersko, jestem zdecydowanie na "tak" :) !

    martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, genialny pomysł! Może wykorzystam, jak znajdę ciekawe zdjęcia. :) Kurczę, ale co będzie, jak to mi się znudzi? Kleju ze ściany/mebla odkleić się nie da. ;/

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym najpierw pomyślałam zanim zaczęłam przyozdabiać mebel. Ale doszłam do wniosku, że zwykły klej wysycha i potem jest bardzo łatwo go zmyć wodą i mydłem z mebli. Gorzej ze zwykłą ścianą, ale radze na nią nic takiego nie przyklejać :)

      Usuń
    2. A ja właśnie ścianę chciałam sobie tak przyozdobić, ale widzę, że nic z tego. :(

      Usuń
    3. no przykro mi :/ chyba, że kupiłabyś (ale potrzebowałabyś tego duużo) taką specjalną gumę którą można przyczepić do ściany, drzwi itp często w szkołach jest używana taka biała. Niestety nie wiem jak ona sie nazywa, ale w większości sklepach jest dostępna :)

      Usuń
    4. Tak, znam tą gumę, nawet mam chyba kawałek w domu, ale jak piszesz, potrzebowałabym jej naprawdę dużo... No trudno, w każdym razie dziękuję za odpowiedzi :)

      Usuń
    5. Wypróbuj jak to będzie wyglądało i jak będzie się trzymało. Nie ma sprawy :)

      Usuń
  8. Wow jaki super pomysł! Skorzystam ;)

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt końcowy jest genialny! Na pewno coś takiego zrobie po remoncie żeby mój pokój nie wyglądał nudno! :)
    Obserwuję!


    http://wercixxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł na DIY :) Ładnie to wygląda.
    + co do obserwacji, to ja już obserwuje cię od jakiegoś czasu i miło będzie jak sie odwdzięczysz ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł i świetnie to wygląda! Ja bym podkleiła jakąś tekturką te "trójkąciki" żeby były bardziej "wyprostowane" haha.
    summerflawless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wyszło!

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł z tą ścianą;)

    ps. bardzo dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł na udekorowanie szafki jest naprawdę świetny! ;)
    nataliaasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny pomysł z taką ścianą, chyba sobie taką zrobię! :-)
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Poklikasz u mnie w parę linków z ubraniami? Bardzo mi na tym zależy! :*
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/07/kolaz-sklepu-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie to wygląda, naprawdę suppper!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie to wygląda *-* wypróbuję i zrobię serce na ścianę <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super to wyglada, w wolnej chwili na pewno zrobie!!
    Na zdjeciu widze magazyn ''Bazaar''. Moge wiedziec gdzie go kupilas? Ja od dluzszego czasu na niego poluje, ale nigdzie nie moge znalezc!
    Zapraszam ♥! Jesli mó blog ci sie podoba, zoabserwuj!! http://gabriela-favourite-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pięknie to wygląda *.* Chyba nawet tak zrobię na mojej szafce!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. super post ! ogólnie świetny blog :) będę wpadać tu częściej
    obserwuję i liczę na to , że też mnie zaobserwujesz :))
    paulinadme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo kreatywnie!: ) Szafa wygląda naprawdę ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń