7/08/2014

New in

Hei, pierwszy tydzień wakacji jest już za nami i szczerze mówiąc bardzo mi się dłużył. Każdy dzień zaczynał się dla mnie po 10 a czasami aż po 12. Zanim zjadłam śniadanie i z lekka się ogarnęłam była już 13, jednak w takich popołudniowych godzinach słońce najbardziej daje się we znaki, dlatego na dwór wolałam wychodzić później. Wieczorami gdy wracałam po 21 do domu od razu szłam do swojego pokoju oglądać jakieś filmy i ogólnie posiedzieć na facebooku, snapie i instagramie. Tak właśnie minął mi ten tydzień. Jednak w piątek i w niedziele byłam w galerii i parę nowych rzeczy sobie kupiłam. W niedziele wraz z rodzicami i bratem pojechaliśmy do Wrocławia, tam chciałam popatrzeć za nowym rowerem. Stety niestety kupiłam wszystko inne oprócz właśnie tej najpotrzebniejszej rzeczy. Wszędzie trwają letnie przeceny dlatego kupiłam sobie w Stradivariusie bluzkę bez rękawków z bardzo ciekawym i takim letnim wzorem, bluzke po lewej stronie kupiłam w House, ale już nie na przecenach. Co do napisu, który widnieje na koszulce - dopiero w domu sprawdziłam co tak naprawdę oznacza ''merde'' chcecie? sprawdźcie to z francuskiego. Hahaha :)
Będąc w Ikei kupiłam zwykłą szklankę we flamingi, która idealnie nadała się do trzymania w niej płatków kosmetycznych. Zakupiłam też dwie poduszki i poszewki granatowe w białe kropki (pokazane na ostatnim zdjęciu), no i oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie kupiła w Ikei świeczki - tym razem o zapachu budyniu waniliowego :) Ponieważ ostatnio zaczął mi się kończyć płyn miceralny postanowiłam kupić tonik z under twenty, który sprawuje się świetnie i jest wart polecenia. Kolejną rzeczą kupioną w rossmannie był polecony przez moją koleżankę krem antybakteryjny siarkowy z Barwy również bardzo wam go polecam. Lubię go ponieważ również matuje moja skóre. Ostatni kupiony kosmetyk to błyszczyk w pudełku - niestety nie wiem jakiej jest firmy, wydaje mi się, że firmy The Balm, ale nie jestem pewna. Kolor na ustach Bóg wie jaki nie powstaje, ale pomadka/błyszczyk jest bardzo nawilżający i za to go lubię.

 Od dłuższego czasu szukałam w sklepach pędzla do kremu BB różni się on od pędzla do podkładu i mało firm je produkuje. Praktycznie tylko w hm znalazłam tego typu pędzel, nigdzie indziej. I dlatego myślę, że w tym miesiącu zrobię jego recenzję.

 Szklanka - Ikea
 Under Twenty tonik - Rossmann
Barwa krem siarkowy - Rossmann
  pędzel do kremu BB - H&M
 ? błyszczyk/pomadka - Rossmann

Przeglądając buty w Sizeer moją uwagę przykuły te buty Vans, nie są najnowsze, ale kolor bardzo mi się spodobał dlatego postanowiłam je kupić. Byłam w nich jak na razie jeden raz na dworze i są bardzo wygodne ale jeden but obtarł mnie i mam nadzieję, że to był pierwszy i ostatni raz. W New Yorkerze spodobały mi się czarne okulary, za którymi chodziłam długi czas. Potrzebowałam klasycznych/nieklasycznych czarnych okularów przeciwsłonecznych, w tym samym sklepie kupiłam też naszyjnik w krzyże, również czarny. Od razu mi się spodobał dlatego też go wzięłam :)



świeczka - Ikea
okulary - NY
naszyjnik - NY
poduszki - Ikea

Troszeczkę się dzisiaj rozpisałam nie powiem, ale przez chyba tydzień nie było żadnego posta. Jakoś nie mogłam się zebrać, aby coś napisać. Na dzisiaj koniec i zapraszam was do komentowania :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne rzeczy. Pierwsza bluzka jest śliczna.. choć ten napis.. choć i tak większość osób nie rozumie :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne bluzeczki ;) I ta pomadka, widziałam je kiedyś, wszystkie mają takie śliczne opakowania ;d
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, sama muszę wybrać się na małe zakupy. Z tego wpisu najbardziej spodobały mi się okulary! Pamiętasz może w jakiej były cenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam, tą bluzkę w House i chyba była z nowej kolekcji czy coś. Zastanawiałam się co znaczy ten napis, teraz już wiem hahahahha :)
    Świetne zdobycze, czekam na recenzje pędzla.

    http://wercixxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Merde :D Hahahah, jednak najbardziej okulary mi przypadły do gustu ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy. Ta bluzka z "merde" hahahaha ;D Okulary- boskie ;*

    foto-fantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Okularki najbardziej mi się podobaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzki piękne *.* Używałam tego toniku i jest naprawdę świetny :) i ta szklaneczka jest urocza ^^
    zapraszam do siebie :)
    http://laa-victoriaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy kupiłaś , używam tego samego toniku under twenty co Ty ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za napis na koszulce. xd Mam ten krem siarkowa moc, jest naprawdę fajny i bardzo wydajny. :)
    Widzę, że zakupy udane. :)

    + my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć i czołem kluski z rosołem. Masz świetne pomysły i świetny gust. No po prostu rewelacja. Mam wielką prośbę czy mogłabym Cię prosić byś mnie informowała o nowych postach w komentarzach pod moimi wpisami. Jestem właśnie w trakcie remontu pokoju, a zauważyłam, że masz fajne pomysły na dodatki :) Łatwiej mi będzie do Ciebie trafić :)
    Czymże byłby mój komentarz bez SPAMU na końcu.
    http://nieidaelna.blogspot.com/ pojawił się nowy post, oraz nowa strona, która prosi, wręcz błaga byś ją polubiła https://www.facebook.com/Natalia.M.Blog
    pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. powiem szczerze, że nie wiedziałam, że do podkładu jest inny pędzel niż do kremu bb ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. super koszulki! zwłaszcza ta z napisem "merde" ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne koszulki, okularki pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za obronę przed anonimowym komentatorem... Należę do osób które bardzo dotykają takie komentarze, może dlatego, że gdybym miała napisać komuś coś nie miłego wolałabym nie pisać nic ;)

    Bardzo fajnie prowadzisz bloga z wielką chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :) Takim osobom się nudzi i w życiu chyba nie mają nic lepszego do roboty, niż bezpodstawne komentowanie czyiś postów :)

      Usuń
  16. z tym pędzlem to mnie zdziwiłaś

    zapraszam do mnie :) jestem nowa w blogowaniu
    http://www.szalony-stefanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń