7/18/2014

Recenzja: pędzel do kremu BB - H&M

Hej, zaraz będzie północ, a ja biorę się za pisanie posta. Genialnie haha. Jak już pewnie zauważyliście na moim blogu nigdy nie było posta, w którym zrecenzowałam jakąś rzecz, dlatego dzisiaj takowy powstanie. Kilka postów temu pokazywałam wam w nowościach, że w sklepie h&m zakupiłam pędzelek do kremu BB. I obiecałam wam i sobie, że zrobię jego recenzję.
Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że nie wiem czy pędzel, którego recenzji się podjęłam różni się od pędzla do podkładu. Dlatego dajcie mi znać w komentarzach na dole, co o tym myślicie.

Istnieje kilka technik nakładania kremu bb lub podkładu, że tak powiem do wyboru do koloru. Z każdą techniką wiąże się inny efekt jaki otrzymujemy. (Ponieważ ja używam tylko kremu bb, będę się skupiała tylko na nim.) Z początku krem ten nakładałam normalnie palcami; krycie jako takie było, ale większość produktu zostawała na palcach, a nie na twarzy. Więc poszłam o krok dalej i zakupiłam gąbeczki w rossmannie. Nie były one zbyt dobrym rozwiązaniem, ponieważ strasznie chłonęły krem i znowu zostawałam z niczym na twarzy. Kolejnym krokiem były pędzle. Wiedziałam, że są drogie, (te do podkładu) więc w internecie wpisałam ''pędzel do kremu bb'' . Znalazłam takowy na stronie h&m, poczytałam trochę o nim i zakupiłam go jak tylko nadarzyła się okazja, że był dostępny w najbliższym mi sklepie.
I tak właśnie trafił on w moje ręce. Pewnie zadajecie sobie pytanie, czy w ogóle sprawdza się ten pędzel. Gdy pierwszy raz miałam użyć tego pędzelka, użyłam go tylko na połowie twarzy, a na drugiej połowie rozprowadziłam krem bb palcami. Możecie mi uwierzyć lub nie, ale różnica była tak zaskakująca, że sama nie mogłam w to uwierzyć. Przy wykorzystaniu pędzla krycie było bardzo bardzo dobre. Nie potrzebowałam już korektora, ani innych wcześniej mi potrzebnych produktów. Dla lepszego utrwalenia krem wklepywałam pędzelkiem w skórę. Pędzel ma skośny kształt dlatego dobrze rozprowadza się nim kosmetyk - tak jakbym malowała ścianę, taki posuwisty ruch. Przepraszam, ale nie wiem jak mam to opisać. Nie zostają po nim żadne zacieki, albo ślady włosia. A właśnie, w sprawie tego włosia, niestety nie wiem z czego ono jest zrobione, bo pędzelek był zapakowany w zwykłą przeźroczystą folię.

Zostając jeszcze przy wyglądzie, końcówki włosków są ciemniejsze niż dolna jego część, to nie jest oznaka brudu. Po prostu taki miał kolor od zawsze. Włoski dość zbite i miękkie, krem lub podkład nie powinien wciekać do środka, przynajmniej u mnie się nic takiego nie dzieje. Cena myślę, że wygórowana nie jest, bo za niecałe 25 złoty taki pędzelek uważam, że opłaca się kupić. I tym akcentem kończę dzisiejszego posta :) Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach a na pewno na nie odpowiem.





Ponownie przybywam z ankietą, na szczęście z tą samą. Jeżeli masz czas, proszę wypełnij ankietę na temat mojego bloga. Bardzo mi ona pomoże :) Dziękuję.

15 komentarzy:

  1. fajny pędzelek :)
    wypełniłam ankietę
    ps. mogłabyś poklikać w linki na moim blogu?

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam kremu bb , ale moja koleżanka ma taki pędzel jak Ty i bardzo go poleca :)
    Obserwuje od dawna
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie uzywam kremu bb ale moja mam za chwile przeczyta tego posta bo jej on sie napewno przyda :)
    Juz ide wypalniac ankiete
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jednak wolę palce ;D
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w bannery ;D
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie napisana recenzja ;))
    świetnej jakości zdjęcia, bardzo przejrzyste :D
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna recenzja tego pędzelka, szczerze sama zastanawiałam się nad kupnem jakiegoś bo zgadzam sie z tym, że niestety duża ilosc kremu bb zostaje na palcach ;/

    http://positive-memories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze go kupic ;*

    obserwuje i zapraszam camilleandmadelinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. pędzelek wygląda na bardzo fajny jestem ciekawa, czy ich pędzle służą na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam pędzle z Hakuro ale podkłady i kremy wolę rozprowadzać palcami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog! fajna recenzja
    zapraszam do mnie: http://hello-rainbowww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna recenzja,piszesz niesamowicie ;D
    Wspaniały blog,obserwuję :D
    Zapraszam do mnie - http://madlena-madlen6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Próbowałyścienakładać tym pędzlem normalny podkład?

    OdpowiedzUsuń