7/31/2014

FAVOURITES - JULY

Hei, po tytule posta, widzicie, że post będzie dotyczył moich ulubieńców miesiąca lipiec. Ostatnio zaczęłam oglądać bardzo dużo tego typu filmików na youtube. Dlatego pomyślałam, że taka kategoria na blogu powinna się pojawić jak najszybciej. Pod koniec każdego miesiąca, albo na początku nowego (zależy jak wyjdzie) będzie pojawiał się post pt. ulubieńcy miesiąca. Do tego będzie się zaliczać: film, muzyka, książka, aplikacja, jedzenie, kosmetyk oraz blog.Nie będę przedłużała i zapraszam was do przeczytania pierwszych ulubieńców miesiąca.

FILM
Niech tylko was nie zrazi dość strasznie wyglądający początek trailera filmu Życie po życiu. Film opowiada nie tyle co historię śmierci Anny, ale jej przejście na drugą stronę. Rekacje rodziny na jej śmierć i to co ona sama przeżywa, czego się boi, co wyniosła z życia. Film skłaniający do ogromnej refleksji, dla krytyków jest to idealny film. Każdy odbiera go inaczej. Gdy obejrzycie ten film pierwszy raz gwarantuję, że najdzie was ochota na obejrzenie go ponownie.



MUZYKA
Nie jestem jakimś znawcą muzyki, nie słucham jej dużo i nie słucham tylko jednego określonego gatunku. Jak wielu ludzi słucham to co wpadnie mi w ucho. W tym miesiącu najbardziej spodobała mi się piosenka Gavrielle Aplin - The power of love. Świetny tekst piosenki, sam clip i niesamowity głos dziewczyny. Wcześniej nie słyszałam o Gabrielle, choć jest dość znaną piosenkarką. Przesłuchajcie sobie jeszcze jej inne piosenki.



KSIĄŻKA
Jakoś w listopadzie ubiegłego roku rozpoczęłam moją przygodę z książką Piękne istoty Kami Garcii i Margaret Stohl. Po pierwszej części książki od razu sięgnęłam po trzecią, a potem po czwartą. Problem był niestety z dostaniem nawet w księgarniach internetowych lub stacjonarnych drugiej części sagi Kroniki Obdarzonych - Istoty ciemności. Tej książki szukałam przez pół roku, w końcu, gdy dostała się w moje ręce, nie mogłam przestać jej czytać. Jest to moja ulubiona część Kroniki Obdarzonych. I jeżeli lubicie czytać opowieści o współczesnej sile miłości i różnych komplikacjach z nią związanych, ta saga jest dla was.
APLIKACJA
Spotify - Dość popularna na świecie aplikacja umożliwiająca użytkownikom dostęp do wszelakiej muzyki. Ja używam ją dość rzadko z tego względu, że aby odsłuchać jakąś piosnkę tak czy siak trzeba być połączonym z internetem. Więc jeżeli jesteście zawsze zaopatrzeni w dużą ilość gigabajtów internetu śmiało pobierzcie tę aplikacje. Po przez tę apkę uzyskujemy dostęp do tych mniej jak i bardziej znanych piosenek, albumów itp.Możecie obserwować inne osoby, czego słuchają co lubią. I to co lubię w tej aplikacji najbardziej to 'foldery', w których piosenki są umieszczone w zależności od nastroju. Potrzebujesz piosenki relaksacyjnej? Wybierz odpowiedni folder i gotowe!

JEDZENIE
Słyszeliście kiedykolwiek o granoli? Granola jest to mieszanina płatków zbożowych, orzechów, rodzynek, suszonych owoców i cukru. Może być podawana z jogurtem jako śniadanie lub z mlekiem. Ostatnio zauważyłam, że te płatki, które tak uwielbiam weszły do sklepów. Opakowanie 350 gram kosztuje około 6 złoty, a smak i sytość jest gwarantowana. Są różne połączenia granoli (kupne); kokos + orzechy - moje ulubione :), truskawka, i jeszcze inne. Nie chcę wam zmyślać jakie są inne smaki, ponieważ nie pamiętam, ale pójdźcie do reala i jeżeli macie ochotę spróbować granoli kupcie ją i dajcie mi znać w komentarzach co o niej sądzicie! :)


KOSMETYK
Przedostatnia kategoria czyli kosmetyk. Nad tym wyborem zastanawiałam się dość dłuższy czas, ale w końcu wybrałam, że ulubionym kosmetykiem miesiąca zostanie krem antybakteryjny matujący z firmy BARWA. Jak w samej nazwie pisze, krem ma za zadanie zmatowić naszą skórę i oczyścić ją. Po około 3-4 dniach używania produktu, moja skóra, która bardzo się przetłuszcza, uzyskała wymagany przeze mnie wygląd. Skóra się nie świeciła i była bardzo dobrze zmatowiona. Dlatego ten krem zasługuje na miano ulubionego kosmetyku lipca.

BLOG
Ulubionym blogiem w tym miesiącu jest zdecydowanie blog Roslieve. Blog prowadzi 20 letnia dziewczyna mieszkająca w Warszawie i studiująca dziennikarstwo. Głównym i jedynym tematem na blogu jest moda. Jej stylizacje są dziewczęce, z pazurem lub w zależności od tego co zaprezentuje autorka bloga. Niesamowite jest to, jak dobrze dobrane są wszystkie elementy :) Zapraszam na jej bloga - klik

To na tyle z moich pierwszych chaotycznych ulubieńców lipca. Nie jestem przekonana do tego w jaki sposób przekazałam wam moje opinie na poszczególne tematy, ale musicie mi wybaczyć, a ja przysięgam w kolejnych tego typu postach się poprawić. Do zobaczenia w kolejnej notce! :)

21 komentarzy:

  1. Świetne wybory :) ! Ja uwielbiam mydełko siarkowa moc- ostatnio bardzo mi pomogło :) Super seria kosmetyków ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten film muszę obejrzeć :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rosalieeve jak zawsze piękna. Świetne wybory. Muszę koniesznie zobaczyć film.

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Świetni ulubieńcy! Muszę obejrzeć ten film, wydaje się być na prawdę ciekawy :)
    Wpadnę na bloga Roslieve ;)
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na posta :)
    Ja aktualnie czytam ,,piękne istoty" i moim zdaniem jest to najlepsza książka jaką czytałam :3
    zapraszam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie słyszałam o tej piosenkarce, ale cudownie śpiewa :) film na pewno obejrzę :* obserwuję
    http://thislittlehugisforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysl na podsumowanie miesiąca. Film koniecznie muszę obejrzeć. : D

    pozdrawiam, i zapraszam do rewanżu: myzoneoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Film Życie po życiu jest naprawdę wzruszający . Popłakałam się.
    Jeśli masz ochotę wejdź http://modoweszalenstwo12.blogspot.com/ skomentuj proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba kupię krem... http://natalkowo333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym filmie, podobno jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post .
    Obserwuję .
    Zapraszam na nowy post z niespodzianką ♥
    http://patkaa-fashion.blogspot.com/2014/08/heii-kochani-jak-pewnie-wiecie-dzis.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam granolę ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wygląd bloga. Co do ulubionych blogów, to także lubię Rosalieve.
    Czy znasz kogoś kto zrobiłby mi podobny desing do tego co masz ty?
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/08/top-25.html Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chcesz ja mogę ci taki zrobić. :)

      Usuń
  16. Jeju świetne wybory! Przekonałaś mnie co do filmu i dzisiaj go sobie obejrze a muzykę słucham akurat w tym momencie haha
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Mile widziana obserwacja i komentarze. Odwdzięczę się tym samym. http://liveeyourstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam płatki Granda szczególnie czekoladowe to również mój ulubieniec :) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Film wygląda obiecująco, z pewnością go obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń