7/26/2014

SURVEY RESULTS

Hej, o ile pamiętacie prawie dwa tygodnie temu zrobiłam ankietę i poprosiłam was abyście odpowiedzieli na parę pytań, które się tam znajdowały. Do dzisiaj ankieta trwała i jestem wam bardzo wdzięczna za szczerze wybrane odpowiedzi, było to dla mnie ważne, aby zmienić bloga, abyście czytali o tym co lubicie.

Pytanie 1) Skąd dowiedziałaś/eś się o blogu?
To pytanie może wydawać wam się bezsensowne, ale zastanawiało mnie to czy więcej osób wchodzi na mojego bloga przez linki z facebooka czy z innych blogów. Zaskoczyliście mnie i to bardzo, bo większość osób o blogu dowiedziała się z innych blogów, a nie z fb :)



Pytanie 2) Jak oceniasz zawartość merytoryczną bloga?
Po tym pytaniu spodziewałam się bardzo różnych odpowiedzi/ocen, jednak nie było tak źle, a wręcz odpowiedzi mnie bardzo ucieszyły. Najgorszą oceną było 1, a najlepszą 5, większość wybrała 4. Czyli bardzo dobrą ocenę, przynajmniej dla mnie!



Pytanie 3) Czy częstotliwość postów powinna być częstsza?  
Doskonale wiem, że posty pojawiać się powinny często, co jakieś 2-3 dni. Niestety, choć w niektóre dni siedzę w domu i mam dużo czasu nie potrafię napisać posta. Gdy mam o czym pisać wtedy mam również wenę na pisanie. Postaram się zmienić częstotliwość postów. Dlatego proszę napiszcie swoje pomysły na posty, jakieś tematyczne :)

Pytanie 4) Na jaki temat piszę na blogu zbyt często, a na jaki piszę zbyt rzadko?
Najczęściej piszę posty typu lifestyle, DIY oraz o kosmetykach. Troszeczkę się z tym nie zgadzam, ponieważ o kosmetykach aż tak dużo nie piszę, ale w tej ankiecie chodziło o waszą odpowiedź, dlatego do niej się ustosunkuję. Najrzadziej na blogu pojawiają się posty modowe, fotograficzne i posty z przepisami oraz recenzjami. Nie jestem osobą uzdolnioną w kwestii gotowania dlatego myślę, że ilość postów z przepisami się nie zmieni. Spróbuję to naprawić :)



Pytanie 5) Czy sponsorowane posty przeszkadzałyby Ci?
Prowadzenie bloga w tych czasach to zarabianie na nim pieniędzy, albo dostawanie darmowych produktów. Nie chce, aby mój blog był reklamą dla wszystkich innych firm, ale w pewnym czasie pojawią się tego typu pomysły. Współpraca z inną firmą? Nagrody, konkursy dla Was? Właśnie dlatego dodałam takie pytanie do ankiety. Chcę abyście mogli widywać na tym blogu konkursy, w których jest coś do wygrania dla Was, a do tego są poniekąd potrzebne współprace. :) Większość z was jest 'za' sponsorowanymi postami lub współpracami z innymi firmami.


Na niektóre pytania nie rozpisywałam się tutaj, ponieważ nie były one tak ważne, aby się na ten temat wygadać przed wami. Oczywiście pozostałe pytania również biorę pod uwagę i powoli zaczynam wdrażać je w życie tego bloga. 


8 komentarzy:

  1. Ankieta jest chyba pozytywnie skończona . Bynajmniej ja tak uważam
    I ja wziąłam w niej udział :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba brałam udział w tej ankiecie ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzięłam w niej udział, jak widać bardzo dobrze wypadła :3
    Poklikałabyś w linki w poście ?Bardzo mi na tym zależy. Z góry dziękuję :))
    http://stay-possitive.blogspot.com/2014/07/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście w ankiecie brałam udział, gratuluje oceny 4 :D :)

    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulkuję :)
    obserwujemy, liczymy na rewanż :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tą ankietą, na pewno bardzo pomaga zrozumieć czytelników i sprawdzić, co chcieliby przeczytać ;) Myślę, że każdy bloger, który osiąga pewną liczbę czytelników, powinien się zainteresować ich zdaniem i zrobić coś takiego.
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny post .
    Obserwuję ♥
    Zapraszam na nowy post z niespodzianką ;-))
    http://patkaa-fashion.blogspot.com/2014/08/heii-kochani-jak-pewnie-wiecie-dzis.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń