8/13/2014

PACKAGING & QUESTIONS

Hei :) Jestem ciekawa jak mijają wam ostatnie tygodnie wakacji? Mi w sumie dobrze, ponieważ jutro wieczorem wyjeżdżam na 10 dni do Chorwacji. Dlatego ten post jest ostatnim postem przed moim wyjazdem. Myślę, że tam porobię dużo zdjęć i pokażę je wam w poście po moim powrocie. Jedziemy tam autem wraz z innymi, stety niestety nie wiem w jakiej miejscowości się zatrzymamy, bo tak naprawdę jedziemy w ciemno haha :) To na tyle z krótkich informacji na temat mojego wyjazdu. Powiem wam, że zastanawiałam się czy nie zrobić posta z osobnym pakowaniem tzn. pokazać co biorę i tak dalej. Jednak wywnioskowałam, że to jest zbędne i nie wszyscy lubią takie posty, a zresztą zobaczycie co tam wzięłam na zdjęciach. Więc ze względu na to, że jakiś czas mnie nie będzie, pod tym postem możecie zadawać pytania odnośnie bloga, mnie i tak dalej. Pytajcie o co chcecie, a jak wrócę postaram się napisać posta z odpowiedziami na zadane mi pytania. Także mam nadzieje, że tych pytań uzbiera się na tyle, aby zrobić oddzielne dwa posty z nimi, bo niedługo zaczyna się rok szkolny i pisać regularnie posty będzie mi troche trudno, dlatego być może postów z pytaniami będzie dwa. Życzę wam udanego końca wakacji, wykorzystajcie te dni najlepiej jak potraficie i do zobaczenia w kolejnym poście ! :)


14 komentarzy:

  1. Udanego wyjazdu ! :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego wyjazdu :)
    Czekam na zdjęcia
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Czego nie lubisz w blogosferze
    2.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz
    3.Ulubiony kolor
    4.Co musi mieć blog , żebyś została na dłuzej :)

    Pozdrawiam i życzę miłego wyjazdu :*
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za tyle pytań :) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Co się w życiu najbardziej irytuje?
    Masz wspomnienia których się wstydzisz?
    http://iridiss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu ^^
    Zapraszam na nową notkę na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/przez-zoadek-do-serca-4-saatka-z.html ^^ Tym razem kulinarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1) Co cię skłoniło do włączenia się do blogosfery?
    2) Skąd wzięła się nazwa bloga?
    3) Jaki jest twój ulubiony napój?
    4) Co lubisz robić w wolnym czasie?
    5) Jakie blogi najchętniej odwiedzasz?
    6) Wstawisz swoje zdjęcie z dzieciństwa?
    7) Jakie masz cele życiowe?
    8) Jakie są twoje ulubione książki?
    9) Oglądasz jakiś serial? Jak tak to jaki?

    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. jaką gwiazde lubisz ?
    2. co zazwyczaj oglądasz w TV ?
    3. co lub kto zainspirował Cię do założenia bloga ?
    4. twoje wymarzone wakacje ?.
    + obserwuję ((:
    http://www.millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. udanego wyjazdu!
    1. ile masz wzrostu?
    2. kto jest twoją inspiracją?
    3. kiedy masz urodziny?

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wyjazdu!
    Pytania: Kto jest Twoim autorytetem?
    Często myślisz o przyszłości?
    Jakie blogi czytasz najchętniej?

    Pozdrawiam
    Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie 2 kraje najbardziej chciałabyś odwiedzić?
    Gdybyś mogła zmienić swoje imię na inne, jakie byś wybrała?
    Twój ulubiony sklep odzieżowy?
    Jaka jest Twoja ulubiona blogerka do 500 obserwatorów?
    Uważasz, że masz udane życie?
    Czy zazdrościsz czegoś innym ludziom? Jeśli tak to czego?
    Myślałaś kiedyś nad zrobieniem sobie tatuażu?

    Mam nadzieję, że pytania wymyśliłam ciekawe. :) Już nie mogę się doczekać posta z odpowiedziami. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłej zabawy, udanego wyjazdu! ♥

    OdpowiedzUsuń