8/05/2014

BLACKFIVE

Cześć, cześć! Dzisiaj przychodzę do was kilkoma ciuchami, które najbardziej mi się spodobały w sklepie internetowym Blackfive. Dopiero ostatnio znalazłam tę firmę przez youtube. Od razu po wejściu na ich stronę spodobało mi się parę ciuchów. Jeżeli chodzi o ceny ubrań, to zaczynają się od chyba 15 dolarów. Tanio tam nie jest, ale wiele PannaJoanna z yt poleca ten sklep, mówi, że ciuchy są bardzo dobrej jakości. Ja sama chcę zamówić sobie stamtąd dwie ostatnie spódniczki i czarną bluzkę, którą możecie zobaczyć niżej.

                 klik                                                                                   klik
                   klik                                                                                   klik
                                                    klik                                                                                        klik
* post nie jest sponsorowany *

9 komentarzy:

  1. Piękne ubrania! Spódniczki, na prawdę są świetne :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczki są piękne.Ogólnie ładne ciuszki wybrałas
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne rzeczy, spódniczka jak dla mnie zdecydowanie czarna ;))
     mój blog, coomedyyyy  

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym sklepie, ale wdaje się ok.

    OdpowiedzUsuń
  5. pierwszy raz słysze o tym sklepie, ale ciuchy ma fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tym sklepie, ale piękne ubrania!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne ubrania, ciekawy kostium kąpielowy ;) Nie słyszałam wcześniej o tym sklepie, ale chyba przejrzę stronę, może znajdę coś dla siebie ;)
    dzisbeznazwy.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te spódniczki są cudowne!

    Dziękuję za komentarz u mnie, to dla mnie wiele znaczy<3
    Pozdrawiam, ` A L L Y
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciuchy wybrałaś , czarna najlepsza! :)
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń