8/27/2014

Q&A #1

Hei, w niedziele wieczorem wróciłam do domu z wakacji w Chorwacji. I byłam tak padnięta po podróży, że nie byłam w stanie napisać żadnego posta, a wczoraj był dzień rozpakowywania się, sprzątania i szykowania rzeczy do szkoły (kupowanie itp). Dlatego post pojawia się dopiero dzisiaj. Myślę, że nie będziecie mieć mi tego za złe, że w tym poście odpowiem wam na pytania, które dostałam od was, a nie pokażę wam jak spędziłam ostatnie 10 dni. Więc bez dłuższego przedłużania odpowiem na pytania.


Czego nie lubisz w blogosferze ?
Z pewnością nie lubię osób, które zakładają blogi tylko po to, aby nawiązywać współprace z firmami i dostawać darmowe rzeczy.
Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
Od zawsze słuchałam wszystkiego co wpadło mi w ucho od jakiegoś popu po czasami reggae. Ale ostatnio coraz więcej słucham rapu :)
Ulubiony kolor?
Kiedyś w poście 25 faktów o mnie pisałam, że lubię czarny, biały i szary kolor/y.
Co musi mieć blog żebyś została na dłużej?
Zdecydowanie musi mieć fajny przejrzysty design, ponieważ gdy odwiedzamy jakąś stronę najpierw zwracamy uwagę na szatę graficzną, dopiero potem zagłębiamy się w tekście. Oczywiście tekst dla mnie również jest ważny, zbyt duża przewaga emotikon od razu mnie zniechęca i wychodzę z bloga. 
Co w życiu cię najbardziej irytuje?
Myślę, że fałszywość i dwulicowość ludzi, nawet tych, którzy mnie otaczają.
Masz wspomnienia, których się wstydzisz?
Jak najbardziej posiadam takie, ale myślę, że większość z was nawet takowe posiada.
Jaką gwiazdę lubisz?
Uwielbiam Emme Stone. Jak dla mnie gra świetnie w filmach.
Co zazwyczaj oglądasz w TV?
Pewnie jak typowy nastolatek dlaczego ja, trudne sprawy, ukrytą prawde i tak dalej i tak dalej, ale jeśli chodzi o to co oglądam w internecie to pretty little liars, teen wolf, pamiętniki wampirów, pokojówki z beverly hills i kochanki - troche tego jest nie powiem.. haha
Co lub kto zainspirował Cię do założenia bloga?
W sumie to rozmowa z Patrycją na temat blogosfery i to, że i ona założyła bloga --> art-riding
Twoje wymarzone wakacje?
Gdzieś na pięknej słonecznej plaży w małym miasteczku.
Ile masz wzrostu ?
Mam 164-65 cm wzrostu, każdy mnie inaczej mierzy więc nie wiem haha
Kto jest twoją inspiracją?
Nie mam jakiejś osoby, którą bym się mogła i chciała inspirować.
Kiedy masz urodziny ?
Trzy dni temu miałam czyli 24 sierpnia

To na tyle z pierwszej części pytań, które mi zadaliście i odpowiedzi na nie, jeśli macie jeszcze jakieś pytania napiszcie je pod tym postem lub pod poprzednim, a za tydzień na nie odpowiem :). Jutro postaram się napisać kolejną notkę także wyczekujcie jej jutro wieczorem, późnym wieczorem .. Do zobaczenia.

2 komentarze:

  1. Spóźnione 100 lat z okazji urodzin! ♥
    Ja również oglądam pll :) Mnie także irytują ludzie fałszywi i dwulicowi ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń