9/03/2014

CROATIA

Witam wszystkich po na prawdę długiej przerwie, przepraszam, że choć obiecałam ten post tydzień temu nie napisałam go, ale zrobiłam sobie małą przerwę od blogowania. Musiałam poukładać parę spraw, zaczęła się szkoła kończę ją codziennie dość późno, potem albo idę na dwór albo robię jakieś inne rzeczy niż blogowanie. Myślę, że teraz skoro jest wrzesień i dużo rzeczy nie będzie zadane to posty powinny pojawiać się często, ale to zależy od pogody jeżeli chodzi o zdjęcia, a pogoda u mnie w mieście nas nie rozpieszcza. Na tyle z krótkich kolejnych przeprosin i zapraszam do obejrzenia zdjęć.


Na sam początek powiem, że jadąc autem do Chorwacji nie mieliśmy zarezerwowanego żadnego hotelu lub apartamentu - jechaliśmy w ciemno. Najpierw mieliśmy zatrzymać się w Makarskiej, ale tam po chyba godzinie poszukiwań miejsca do noclegu nic nie znaleźliśmy i pojechaliśmy do kolejnych miejscowości. Oczywiście rezultat był jeden czyli brak miejsc, a miejsc musiało starczyć na dwie rodziny czyli 8 osób. Ponieważ jechaliśmy do Chorwacji (ja z rodzicami i bratem ) wraz z rodzicami i kuzynem mojej koleżanki Dominiki. W końcu znaleźliśmy jakiś apartament w Blato. Jest to dość mała miejscowość i dużo się tam wieczorami nie działo, ale ze względu na kolonie niemiecką były tam organizowane dyskoteki, na które chodziłyśmy :) Byłyśmy ogólnie na jednej z dwóch dyskotek także poszaleć nie poszalałyśmy. Apartament mieliśmy dość blisko do morza co mnie w sumie ucieszyło, że nie trzeba zasuwać na piechotę z samej góry aby się poopalać i pokąpać, była tam jeszcze za wielką górą zatoczka dość duża i przepiękna, woda była przeźroczysta i nawet na głębokości 4-5 metrów dno było widoczne. O miasteczku nie mam co opowiadać, bo nic do zwiedzania tam nie było, ale któregoś dnia pojechaliśmy do Dubrovnika i Makarskiej. W Dubrovniku trochę pozwiedzaliśmy i zjedliśmy obiad, a innego dnia w Makarskiej połaziliśmy po okolicznych straganach (o ile tak to się nazywa). Nigdzie więcej nie byliśmy i cieszę się z tego bardzo, bo resztę czasu można było się opalać i kąpać w wodzie. Niestety miałam takiego pecha, że po 3-4 dniach tak spaliłam się na słońcu, że skóra schodziła ze mnie bardzo łatwo, martwiłam się, że z mojej pięknej opalenizny nic nie zostanie, gdy wrócę do szkoły, ale myliłam się ! :) Jakimś cudem opalenizna wróciła xd














* wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa i proszę ich nie kopiować *


11 komentarzy:

  1. Ja też mam strasznie dużo lekcji, przychodzę na pierwszą, a kończę codziennie po siedmiu, a w środy po ośmiu. ;/
    Takie parasole są też gdzieś w Polsce, w Łodzi, Poznaniu albo coś takiego, tylko jest ich cała ulica i są bardzo gęsto rozmieszczone. Wygląda to niesamowicie! :)
    Poza tym wszystkie zdjęcia są cudowne. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tam *_*
    Mój plan jest przepełniony niestety w tym roku ;)
    mój blog, coomedyyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia
    Ja może będę w Chorwacji za rok ale to moze
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tam pięknie, chyba wybiorę się tam na następne wakacje ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia. :) Chorwacja jest przepiękna i dlatego też za półtora tygodnia sama tam jadę na wakacje. tylko że nieco bliżej niż Ty, bo my nocleg na Murterze już mamy zarezerwowany, bo w ciemno jakoś tak nie lubię jeździć. mam nadzieję, że będzie tam równie ślicznie jak u Ciebie na zdjęciach. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie, życzę udanych wakacji ! :)

      Usuń
  6. Jak pięknie ♥ Pierwsze zdjęcie mnie urzekło :)

    queen-of-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. też byłam na Chorwacji ^^
    śliczne zdjęica <3
    kocham te widoki :3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Na Chorwacji jeszcze nie byłam ale widzę że muszę nadrobić tą zaległość w któreś wakacje :) jak na razie czeka mnie wyjazd do Pragi ♥
    co powiesz na wspólną obserwację :)?
    P.S. będę wdzięczna za kliknięcia w linki w nowym poście :)
    http://www.likemywholefashion.pl/2014/09/floral-bomber-blackfive.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)

    http://jull-julie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń