9/17/2014

GREY AND GOLD

Hei hei :) Co jak co, ale nauki jak na razie jest mało (przynajmniej u mnie )więc postanowiłam napisać dla was posta. Wiem, że ostatnio był już post z outfitem, jednak nadarzyła się okazja, aby wybrać się na zdjęcia przed lekcjami, więc razem z Oliwią wybrałyśmy się na boisko szkolne. Jeżeli jesteście zainteresowani blogiem Oliwi i Gosi to zapraszam do linku - klik. Są nowe w blogosferze tak jak każdy zaczynają od zera więc serdecznie zapraszam  na ich bloga :) Powracając do tematu notki. Zdecydowałam się ubrać dosyć stonowane rzeczy (przynajmniej dla mnie takie one są) i ozdobić wszystko złotym łańcuchem, który zapewne już każda dziewczyna posiada w swojej kolekcji. Zwyczajne balerinki z lakierowanym czubkiem i kokardką, połączyłam z całą stylizacją. Mam nadzieję, że spodobał się wam ten outfit i zapraszam do komentowania ! :) Chciałam się was przy okazji zapytać czy macie ochotę poczytać posta dotyczącego powrotu do szkoły, choć ta już się zaczęła taki post mógłby się pojawić na blogu. Co wy na to ? Piszcie swoje opinie w komentarzach.









spódnica - house
bluzka - house
buty - ?
naszyjnik - stradivarius

17 komentarzy:

  1. Ja w swojej kolekcji naszyjnika-łańcucha nie mam, bo i tak pewnie bym go nie nosiła. ;) A stylizacja naprawdę świetna, bardzo mi się podoba to, że jest taka prosta i nieprzesadzona. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji ;) Bardzo do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja
    Ogólnie całość się prezentuje cudownie
    A zdjęcia ładne
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam takiego posta ! Świetna stylizacja !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja, ciekawy kolor koszuli, muszę zainwestować w podobną ;)
    Spódnicę mam taką samą i naszyjnik też.
    Obserwuje i czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna ty, piękne stylizacje, ciekawy blog ;3
    oooj bede tu często ;3
    Pozdrawiam www.alsastylla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie posiadam złotego łańcucha, bo mi się nie podoba. :)
    Fajna stylizacja.

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna jesteś! śliczne włosy ;)
    Zapraszam http://colourful-button.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny OOTD ! :)
    obserwujemy ? :)
    sqnwa.blogspot.com - odpisz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna spódniczka *.*
    super wyglądasz ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :)
    Spódniczka jest mega ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś :) oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej :) Proponuję obs za obs? Zacznij i napisz w komentarzu "gotowe" rewanż 100% <33 www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja :)
    fajne połączenie kolorów :)
    Podobają mi sie buty fajny kwiecisty kolorek ... i naszyjnik po zazdrościć :)
    U mnie na blogu także stylizacja , w wolnej chwili zapraszam :)
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/...

    OdpowiedzUsuń