9/11/2014

HAUL

Hei :) Co u Was słychać? Drugi tydzień roku szkolnego jest już prawie za nami co oznacza zapewne dużo kartkówek czy sprawdzianów, nadchodzących i tych, które już były. Ja jak na razie uczę się wszystkiego, przynajmniej się staram, aby potem nie mieć zaległości czy kartkówek do poprawy. Jednak powracając do ostatniego weekendu. W sobotę wybrałam się wraz z mamą do Legnicy na całodzienne zakupy, ponieważ jak to ja mam w swojej naturze wyrobione; nigdy nie mam się w co ubrać. A to za mało bluzek, swetrów czy spodni, a to nie mam żadnych butów. Trzeba więc było jakieś zapasy na zimę zrobić, więc czemu dzień zakupów nie miałby wypaść właśnie w sobotę? Byłyśmy w galerii Piastów i powiem szczerze, że trochę rzeczy sobie nakupowałam. Zaczynając od tego, że kupiłam dwie pary spodni szare w sobote, a czerwone dopiero w poniedziałek ponieważ od poniedziałku dopiero są w sprzedaży Czarna bluzka powinna zawisieć na wieszaku w każdej szafie, więc także i mojej, a dodatkowo biała bluzka w czarne paski i ta ciemno fioletowa zawsze mi się mogą przydać. Szarą spódnice kupiłam na rozpoczęcie roku, ale w niej nie poszłam, więc przy okazji ją wam pokazuję. Chcę wam jeszcze na koniec powiedzieć, że z tuniki/sukienki, swetra i butów jestem najbardziej zadowolona, bo ciuchy mają super kolory na żywo (jak i na zdjęciach) a buty są mega wygodne :)







buty - camaieu
sweter - reserved 
tunika/sukienka - carry
bluzka w paski - camaieu
czarna bluzka - house 
fioletowa bluzka - house 
szare spodnie - house
czerwone spodnie - big star
spódnica - house 

10 komentarzy:

  1. Wczoraj kupiłam prawie identyczne buty, tyle że moje mają czarną podeszwę i są z Auchan. ;) Co za zbieg okoliczności, kto by się spodziewał. ;P Poza tym zakupy bardzo fajne, też bym się chętnie wybrała na zakupy. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są naprawdę cudny :) Moje maja jedynie podobny fason do twoich dodatkowo spodobaly mi sie spodnie
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rzeczy,a buty - CUDOWNE :)
    Sama miałam w planach kupić podobne ;-)
    www.blog017.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne rzeczy, buty przepiękne :)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bluzki.
    A buty-cudne!
    Zaczyna przygodę z Sheinside,miło mi będzie jeśli poklikasz w linki pod ubraniami w ostatnim poście http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne ubrania.
    Obserwuję :)

    Zapraszam : http://namedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne buty *.*
    Obserwuję i Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na blogu:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódniczka :) Obseruję i liczę na to samo z twojej strony :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://oliwia-rybczy.blogspot.com/2014/09/typical.html

    OdpowiedzUsuń