12/30/2014

NOWY ROK

Hei, przed nami ostatnie dwa dni roku 2014, a już jutro o północy będziemy mogli powitać rok 2015. Nie wiem jak dla was, ale dla mnie ten rok był w sumie dobry, dużo się w nim działo. Większość rzeczy, które mnie spotkały był dobre, ale wszystko nie może być perfekcyjne. Czasami musi nadejść coś gorszego, coś co zmieni nasze postępowanie, na gorsze lub lepsze. Jednak pamiętajmy, że po burzy zawsze wychodzi słońce i nie można się w życiu poddawać. :) Sylwestra spędzam z przyjaciółką Nelą, i choć na początku miałyśmy zamiar zostać u mnie w domu, teraz nasze plany się zmieniły i idziemy na maraton filmowy do heliosa. Z tego co wiem będą tam puszczane dwa filmy - John Wick oraz Son of a Gun. Ciekawa jestem czy te filmy w ogóle mnie zainteresują, bo po obejrzeniu ich zwiastunów moje uczucia są mieszane. Jeśli ktoś z was ma zamiar spędzić sylwestra tak samo jak ja - będąc na maratonie w kinie, koniecznie dajcie mi znać jakie filmy mieliście szanse obejrzeć i czy wam się one podobały.


Postanowiłam, że do tego posta dorzucę parę bardziej normalnych zdjęć z paru miesięcy wstecz, jako takie podsumowanie tego co robiłam i gdzie byłam. Myślę, że tego typu kolaże będą pojawiał się często w postach i będą wam się podobały. A na sam koniec tego posta chciałabym Wam życzyć na nowy rok przede wszystkim wiary w swoje marzenia, silnej woli, szczęścia, miłości i tego co tylko sobie życzycie. Szczęśliwego nowego roku ! 

11 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł na spędzenie sylwestra. :) ja w tym roku wyjątkowo nigdzie nie wyjeżdżam, idziemy za to do znajomych na domówkę i pierwszy raz od dawna nie mogę się doczekać, bo mam ochotę na taką kameralną i sympatyczną imprezę. :) a kolaż bardzo fajny i przede wszystkim ładne zdjęcia w nim są. :)
    szczęśliwego nowego i pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotografie, każda ma w sobie coś ciekawego - na prawdę. Szczęśliwego Nowego Roku :) Dodaję do obserwowanych. polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku ! Ja wybieram się na domowke ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, miłej zabawy! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia <3 życzę udanego Sylwestra i sukcesów w blokowaniu ;).W wolnej chwili zapraszam do mnie ---->http://one-trii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swojego Sylwestra spędzam jak co roku, w domu z rodziną. Pewnie pooglądam sobie filmy, zjem sobie kilka dobrych i tuczących rzeczy, posłucham muzyki i pooglądam TV. :)
    Udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! ;*


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w sylwestra idę do koleżanki, mam nadzieję ze będę się dobrze bawiła :)
    U mnie na blogu także nowy post dzisiaj, dlatego zapraszam.
    anja-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie :* zapraszam na mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie ten rok też był udany, ale wiadomo, mam nadzieję, że 2015 będzie lepszy! :)
    Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na spędzenie sylwestra. Ja niestety mam daleko do heliosa:( Mnie przyjaciółka wystawiła dwa dni przed sylwestrem, więc spędziłam go przed telewizorem.
    http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też byłam w Heliosie na maratonie :) z tym że na tym drugim zestawie filmów. I jak Ci się podobał sylwester w takiej formie spędzany? Mnie się bardzo podobało, na pewno jeszcze kiedyś się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń