1/19/2015

4 WAYS TO DECORATE YOUR SPACE

Hej! Tym razem post nie jest związany z DIY. Choć wiem, że dużo moich czytelników lubi tego typu posty postaram się dzisiaj przedstawić ten w równie ciekawy i łatwy sposób. Od dłuższego czasu szukałam pomysłów na to jak mogę udekorować swoje biurko, parapet, półkę wiszącą czy mały stolik - tak aby nie było w tych miejscach dużo rzeczy. Maksimum trzy lub cztery dekoracje. Jeżeli nie posiadacie ich w domu możecie sami je zrobić, kupić lub zastąpić podobnymi, żeby nie wydawać pieniędzy. Zaczynamy!
 Stolik - Choć nie każdy go posiada ze względu na gust lub brak miejsca w pokoju, równie dobrze można go zastąpić zwykłą szafką. Będąc w ikei lub innym sklepie możecie kupić najzwyklejszą ramkę w odpowiadającym wam kolorze, do środka możecie wsadzić zdjęcie z waszymi znajomymi lub tak jak ja - wydrukować i najwyżej poprawić kontury jakiegoś obrazka. Link do mojego obrazka tu . Obok ramki można postawić małe rzeczy lub perfumę, ulubioną książkę, a dla lepszego wyglądu można pod tymi rzeczami położyć mały obrus. Widzicie to nie było takie trudne :)

 Okno - wiem wiem, czas świąt już dawno za nami. Ale czy trzeba już ściągać lampki i ozdoby świąteczne? Jeśli jesteś z tych osób, które dalej trzymają dekoracje z okresu świątecznego to wiedz, że nie jesteś sam/a. Światełka od dawna dodawały uroku pomieszczeniu i to dlatego nie mam zamiaru ich jak na razie ściągać. Lampki wystarczy, że powiesicie za pomocą taśmy klejącej lub zawiesicie o rogi okna.. Nasze ''obramowanie'' jest gotowe. Teraz wystarczyło, że dodałam znowu ramkę (tym razem w innym kolorze), wcześniej pomalowany na biało świecznik w gwiazdki i mały wazonik, do którego dokupiłam w tutejszym sklepie białe kuleczki i wsadziłam cztery gałązki bazi.

 Wisząca półka - jeżeli jesteś molem książkowym, to pewnie ta półka jest u Ciebie wypełniona po brzegi najlepszymi książkami. Ja dla swoich książek mam przeznaczoną inną przestrzeń, a tą pozostawiałam zawsze pustą. Dopiero ostatnio naszedł mnie pomysł na zagospodarowanie tej półki za pomocą kwiatka, drewnianej gwiazdy, którą możecie zastąpić np. wieszakiem na biżuterię, obrazem, świeczką, kolejnych perfum, malutkiego misia, który kiedyś gdzieś się walał i książki, która jest kolejna na mojej liście książek do przeczytania. Niby takie trudne, ale jednak nie ! :)

 Ostatnim pomysłem jest biurko, przy którym kiedyś spędzałam najwięcej czasu, dlatego wtedy było tam najwięcej rzeczy wyjętych na wierzch. Teraz, gdy się uczę czy odrabiam lekcje, robię to na łóżku, dlatego były mi zbędne wszelkie długopisy na biurku - wystarczy je schować do szafki i gotowe. W realu przed świętami zakupiłam świeczkę choinkę, która jest pokryta brokatem. Postawiłam ją obok lampki, której nie złapałam na zdjęciu. Natomiast jeśli chodzi o przybornik, który kupiłam w Ikei, ułożyłam w nim świeczkę, zaproszenie w kopercie oraz białe zwykłe karteczki i różowe w kształcie serca - zawsze się przydadzą, dlatego warto je mieć pod ręką.

Może Wam się wydawać, że takie dekoracje są łatwe i każdy wpadnie na taki pomysł, aby wszystko tak ułożyć. Osobiście uważam, że tak, jest to łatwe, ale wiem też, że w naszym wieku nasz pokój jest zazwyczaj zawalony malutkimi gadżetami - a ja chciałam wszystko zminimalizować. Efekt końcowy wg mnie prezentuje się dobrze, a Wy co sądzicie o dzisiejszych czterech kątach ? :)

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysły, ja niedawno wprowadziłam się do pokoju i dopiero się urządzam, więc past dla mnie niesamowicie pomocny :)
    Niedługo wybieram się do Ikei zakupić masę ramek, ponieważ zdjęcia (zwłaszcza z bliskimi) uwielbiam :)

    Maya-Blog Obserwuję już bardzo długo i z wolnej chwili wpadnij!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły na udekorowanie pokoju. ;)
    Może obs za obs?
    Mój blog:
    http://kaamaam-blogg.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba to daj znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł , ja za niedługo będę miała remont pokoju więc będę urządzać go od podstaw ,więc post dla mnie niesamowicie pomocny .
    Pozdrawiam
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne pomysły, mi bardzo podobają się lampki w pokoju i chyba sobie powieszę :) Wszystko wygląda świetnie!

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do siebie , u mnie również nowy post !! <3
    wiktoria-necka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie tu u Ciebie :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny blog.;3

    discidone-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pomysły! ;) Ja niestety nie mogę sobie pozwoli na większy remont w pokoju, bo często się przeprowadzam. Półki, okno jednak mam ozdobione małymi ozdobami. Mam dużo takich obrazków. ;)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie udekorowany pokój :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dekorować pokój! Czasami zwykłe banalne ozdoby potrafią zrobić z nim coś wspaniałego. :)

    Obserwuję :) www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaką perfumę?! Nie ma czegoś takiego jak ''perfuma'', ''perfum'' czy inne tego typu słowa! Poprawne są tylko perfumy! ''Możecie postawić perfumy''!!! A to : ''którą możecie zastąpić np. (...) kolejnych perfum (...)'' - kolejnymi perfumami! Zapamiętaj, bo mnie naprawdę to irytuje.
    Pomimo tych karygodnych błędów post mi się spodobał, fajne pomysły. Na moim biurku zawsze walają się jakieś rzeczy, małe pierdółki, książki, długopisy, a nawet ubrania. Muszę to chyba w końcu ogarnąć. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wspomnienie o błędzie, zapamiętam to, Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. swietne zdjecia, z przyjemnoscia się je ogląda

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, these ideas are gorgeous! I love the pics and how you arranged everything! Really wonderful blog!!

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły w końu wiem co mam zrobić z moim putym stolikiem w pokoju :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie przystroiłaś <3
    Wspólna obserwacja? Daj znać u mnie na blogu :)

    Mój blog - Klik! ♥

    OdpowiedzUsuń