1/02/2015

MOJE POSTANOWIENIA NOWOROCZNE

Właśnie zaczynam pisać pierwszy post w nowym roku. Czy będzie się on różnił od tych wcześniejszych? Myślę, że tak, ale jedynie ze  względu na temat. Cały wczorajszy dzień zastanawiałam się nad tym czy warto będzie napisać to co zaraz przeczytacie, ponieważ wiele moich postanowień noworocznych kończy się po upływie paru tygodni. Więc po co sobie coś obiecywać. Ale teraz uważam, że jeśli spiszę w tej jednej notce wszystkie moje postanowienia na nowy rok, to będę mogła za parę tygodni czy miesięcy wrócić do nich i powiedzieć sobie, że dalej mam swoje cele do wypełnienia w  tym roku. W takim razie jeśli chcecie poznać moje postanowienia na 2015 rok to zapraszam do drugiej części posta.



♥ będę się zdrowo odżywiać 
♥ posty na blogu będą pojawiały się o wiele częściej
♥ posty będą bardziej pomysłowe i dopracowane
♥ Schudnę
♥ chcę zapuszczać włosy jeszcze przez około 5 miesięcy
♥ potem je zetnę i przefarbuję
♥ nie będę się przejmowała tym co inni mówią
♥ będę realizowała wszystkie swoje plany i te napisane w tym poście i inne
♥ zacząć uczyć się francuskiego 
♥ czytać przynajmniej jedną książkę (która nie jest lekturą) na miesiąc
♥ zacząć oszczędzać pieniądze
♥ lepiej organizować sobie czas
♥ dostać się do klasy biologiczno-chemicznej
♥ zacząć ćwiczyć
♥ nie odkładać rzeczy do zrobienia na potem
♥ uczyć się systematycznie 
♥ być bardziej spontaniczna

To na tyle z moich postanowień noworocznych - mam nadzieję, że dotrzymam słowa sama sobie i cały ten rok poświęcę na 'doskonalenie się' w niektórych z tych punktów. W komentarzach piszcie jakie wy macie postanowienia na rok 2015! 

P.S Jeśli macie ciekawe pomysły na kolejne posty, dajcie mi znać :)

15 komentarzy:

  1. pięknie wygladasz :*
    świetny blog :D zapraszam do mnie
    i może zaobserwujęsz z chęcia?
    bede bardzo wdzięczna

    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w wykonywaniu postanowień, oby jak najwięcej wyszło :)
    Obs za obs? Jeśli tak, zacznij ;)
    Pozdrawiam, Panna Obrażalska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne postanowienia noworoczne do Twoich, np. dostać się do klasy biologiczno-chemiczej, schudnąć czy uczyć się systematycznie. Mam nadzieję, że przez te 12 miesięcy uda Ci się zrealizować wszystkie postanowienia, więc trzymam kciuki no i powodzenia! :)
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też zamierzam schudnąć i zacząć uczyć się francuskiego! Powodzenia. :d

    http://nanitcewiszacepiorko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno rzeczy spisane i przedstawione komuś innemu łatwiej się realizuje - jest motywacja by potem napisać 'tak, udało mi się' :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dawno tu nie wchodziłam, bo dużo nie pisałaś, ale teraz widzę, że wracasz do blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ;) powodzenia z blogowaniem zapraszam do mnie --->http://one-trii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obyś na koniec tego roku dotrzymała chociaż kilku z postanowień. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo tych planów!
    Trzymam kciuki, aby się spełniły ;)
    Mój Blog <-Klik + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja od kilku lat już nie robię postanowień, z racji tego że nigdy albo nie potrafię ich dotrzymać, albo żadnych nie mogę wymyślić. W tym roku w mojej głowie jakieś cele się pojawiły, ale nie uważam je za postanowienia noworoczne. Po prostu mam cele, które przez najbliższy czas zamierzam osiągnąć. :)\


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne posatnowienia :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny post:)
    blog też ładnie prowadzisz :)
    dużo sukcesów życzę :)
    zapraszam do mnie :)
    może zaobserwujesz?
    bedzie mi bardzo ale to bardzo miło :* pozdrawiam :*
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję za miłe słowa :) pewnie, już Cię zaobserwowałam.

      Usuń
  13. Świetny post! Trzymam kciuki, abyś spełniła wszystkie swoje postanowienia.
    Zapraszam również do mnie http://martynaa-krysiak.blogspot.com/ może coś Ci się spodoba :*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń