1/09/2015

COBALT NECKLACE

Nie pamiętam już jak dawno temu był jakiś post z outfitem i tym podobne. I szczerze mówiąc brakuje mi tego na blogu - aby pokazywać wam stylizacje. Postaram się to zmienić, zwłaszcza, że pozostało jeszcze pięć dni nauki zanim nadejdą upragnione ferie. Wtedy będę miała więcej czasu na wyjście na dwór i zrobienie zdjęć. Na razie jednak mam nadzieję, że spodoba Wam się to co przygotowałam na dzisiaj.
W tym roku to nasze województwo rozpoczyna ferie zimowe, dlatego jak już wspomniałam pozostał mi tydzień nauki zanim zacznie się wolne. Na ferie jadę do Włoch, ale nie jestem pewna gdzie dokładnie - jadę na tydzień i z pewnością wrócę z dużą ilością zdjęć ! :)





 kurtka - New Yorker
naszyjnik - cropp
sweter - reserved 
spodnie - bershka
komin - cropp

15 komentarzy:

  1. Ojej, ale ślicznie wyglądasz na zdjęciach! A te wyraziste kolory bardzo Ci pasują!
    A moje województwo ferie zakańcza, mam je jako ostatnia, od 16 lutego. Tak głupio mieć trochę ferie jako pierwsi, potem nie ma dosyć długo wolnego, więc trochę sobie pochodzisz. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, najlepiej jest mieć ferie pomiędzy innymi :)

      Usuń
  2. Zazdroszczę takich ferii ;)
    niestety moje województwo ma je na samym końcu ;)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja sie cieszse ze nasze wojewodztwo ma jako pierwsze ferie hah
    Ładny outfit
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny naszyjnik. ;) ja w sumie ferie mam dopiero w połowie lutego po sesji, ale wtedy raczej pewnie w pracy nie będę miała wolnego. ale na szczęście za dwa tygodnie też jadę do Włoch na kilka dni, więc trochę sobie odpocznę jeszcze przed feriami. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz, zakochałam się w naszyjniku!

    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny uśmiech!:*

    kochana, co powiesz na wspólną obserwację? zacznij i daj znać u mnie abym mogła się odwdzięczyć MÓJ BLOG->KLIK +byłabym wdzięczna jakbyś poklikała w 3 sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Więcej takich pięknych stylizacji, bardzo ładne zdjęcia ;)
    Czekam na zdjęcia z ferii! Za zaczynam je dopiero 14 lutego
    Maya-Blog
    Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę wyjazdu do Włoch ;)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś! Podoba mi się twój blog! obserwuję!!! A tym czasem Zapraszam do siebie :) Do obserwowania bądź komentowania ;)
    wiktoria-necka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę takich ferii,ja będe siedzieć sama w domu. Uważam,że to strata czasu. Znajomi powyjeżdżają a ja się będe nudzić :/ Świetne zdjęcia!


    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo fajnie na zdjęciach. To gdzie się śmiejesz jest takie pełne pozytywnej energii :)
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny blog i post!
    obserwuje i licze na rewanż
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń