1/13/2015

PARĘ NOWOŚCI + BRAK ZIMY

Hej! Czy wy też tak jak ja macie już dość szkoły? Myślałam, że łatwo mi pójdzie z porannym wstawaniem i uczeniem się, ale tak na prawdę po takiej długiej przerwie - przynajmniej jak na mnie - nie mam już na nic siły. Po powrocie ze szkoły padam na łóżko i nie wstaję, haha. Szczęście w nieszczęściu pozostała już tylko środa, czwartek i piątek. Niektórzy z was muszą jeszcze pochodzić do szkoły przez parę tygodni, ale uwierzcie mi lepsze to niż nic :)
W sobotę z mamą wybrałam się na zakupy w poszukiwaniu jakiś spodni, które nie będą na mnie za luźne i nie będą się rozciągały. Znalazłam jedne w bershka (ce), ale jednak ich nie kupiłam i zdecydowałam się na czarne grube legginsy z ozdobnym paskiem po bokach, które kupiłam w Orsay. Muszę wam powiedzieć, że są mega wygodne. Brakowało mi też ciepłej, dłuższej bluzy więc i taką znalazłam. W środku ma takiego jakby misia przez co jest strasznie ciepła. Znalazłam też bluzkę, z fajnego lejącego materiału, pasek i rękawiczki, którym zapomniałam zrobić zdjęcia, za co przepraszam, ale są zwyczajne bordowe bez wzorku . Te ciuchy razem z bluzą kupiłam w Reserved.




 Na sam koniec jestem ciekawa czy u was też jest albo tak mało śniegu, albo w ogóle go nie ma. Ferie zaraz się zaczynają, a u nas jest 12 stopni na plusie. Brak zimy - każdy tak wnioskuje. Brakuje mi jej w moim mieście i wolałabym aby pojawiła się jak najszybciej. W końcu kto nie lubi śniegu, choć trochę ? :)


11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się bluza :)
    Ja tez po szkole padam z nóg ;//

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet na razie jakoś bardzo na szkołę nie narzekam. Co prawda z chęcią do niej nie chodzę, ale nie jest najgorzej.
    Śliczne rzeczy sobie kupiłaś. bardzo podoba mi się bluza.
    U mnie też po zimie nie ma śladu, jeszcze z jakiś tydzień temu był śnieg, a teraz ciepło jak wiosną.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już w ogole nie ma sniegu a był przez dzien ehh...
    Bardzo ładne ciuszki :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w ogóle nie ma śniegu. :c Świetne ciuchy, bluza z nadrukiem najlepsza.
    Zapraszam też do mnie;) Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie śliczne zdjęcia *O* I ogólnie śliczna jesteś, widzę po wcześniejszych zdjęciach, zazdroszczę
    Bardzo ciekawie piszesz!
    PS Ładny szablon!
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Też na początku miałam nie lada problemy z przyzwyczajeniem się do wczesnego wstawania, jednak wystarczy pójść wcześniej spać (w poniedziałek poszłam spać w okolicach 22 i byłam nawet wyspana) i będzie o wiele lepiej. ;)
    Też poszukuję jakiś spodni, wszystkie które mam są na mnie za duże lub po prostu są niewygodne, więc właściwie chodzę tylko w jednej parze, czasami zmieniam na drugą, a najczęściej ubieram legginsy, których w szafie mam pod dostatkiem i które najlepiej na mnie leżą. :)
    U mnie śniegu w ogóle nie ma, stopniał chyba z tydzień temu. ;C


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy :)
    sister-lenissa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najgorzej po takiej przerwie jest niestety z mobilizacją do nauki :( u mnie tak samo nie ma zimy, ale w sumie na to nie narzekam :D

    http://neverlosefaaith.blogspot.com/
    może wspólna obserwacja? jeśli tak- daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku jaka cudowna ta bluza! muszę się wybrać do reserved :D
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna ta pierwsza bluza!
    Od dawna takiej szkukam ale jak widać jeszcze nie znalazłam hahah
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Jeżeli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj i napisz o tym w komentarzu na pewno się odwdzięczę! :) http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy ! :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://by-joaannaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń