1/23/2015

TAG : MOJE BLOGOWE SEKRETY

Hej, piszę ten post w czwartek, a wy czytacie go dopiero teraz. Dlaczego? Jak pewnie wiecie jestem teraz we Włoszech i nie mam jak napisać dla Was postu, a nie chcę zaniedbywać pisania dwóch czy trzech notek na tydzień. Dlatego też ten post choć skromny tematem wydaje mi się, że was zainteresuje. Po nagłówku zapewne już domyślacie się na jakie pytania będę odpowiadała poniżej. Tag o blogowych sekretach jest bardzo popularny w blogosferze. Zapraszam do dalszej części posta :)


Ile czasu prowadzisz bloga i co ile dni publikujesz posty ?
W kwietniu tego roku minie rok odkąd pojawił się pierwszy post na blogu, więc myślę, że to sporo czasu. Wcześniej posty pisałam raz na tydzień czy dwa, teraz staram się, aby pojawiały się co trzy - cztery dni.

Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Czasami zaglądam często, czasami rzadko. Po szkole i ze dwa razy wieczorem - oraz nie zaglądam na bloga w pierwszej kolejności chyba, że muszę napisać posta :)

Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Wydaje mi się, że moja mama wie, ponieważ parę razy jej o tym wspominałam, a jeśli chodzi o znajomych to również wiedzą. Wspomnę, że kiedyś się z tym kryłam, ale teraz jest mi obojętne to czy ktoś o nim wie.
Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u blogerek?
Tematyczne - tego typu posty mogłabym czytać i czytać.

Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Pewnie, że tak. Myślę, że nie jedna z Was również tak uważa. Ja zazdroszczę szczególnie dobrych zdjęć i czasami wyglądu bloga.


Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, aby zrecenzować go na blogu?
Nie piszę na blogu dużo o kosmetykach, ponieważ sama ich dużo nie kupuję. Dlatego nigdy nie kupiłam nic tylko dla bloga. :)

Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Blogowanie zmieniło moje postrzeganie życia i myślę, że jestem przynajmniej trochę bardziej pewna siebie niż byłam wcześniej.

Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Zapewne tak jak wiele z Was posty typu co dzisiaj robiłam i co jadłam. Wygląd bloga, który nie ma dobranych do siebie dobrze kolorów, nawalone dużo emotikonek. I chyba najbardziej muzyka na blogu i myszka, za którą ciągnie się brokat.

Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Dobre pomysły na posty przychodzą od tak lub biorą się stąd, że sama potrzebuje napisać danego posta dla siebie. Natomiast posty, w które trzeba włożyć mniej pracy biorą się przeważnie z inspiracji z innych blogów.

Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Jeżeli chodzi o tego bloga to zdecydowanie odpowiedź brzmi nie.

Zachęcam Was do napisania u siebie na blogu takiego postu, a teraz muszę się już z Wami żegnać i do zobaczenia w kolejnym poście :)


10 komentarzy:

  1. Świetny post. Bardzo fajnie odpowiedzi, w niektórych odpowiedziałabym tak samo. :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie ze nie mialas kryzysów w blogowaniu, ja miałam ich sporo:)
    moze obs za obs?
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny taki post ;D Można się dużo dowiedzieć od blogerek :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie niedawno zaczęłam pisać u siebie ten TAG, ale zapewne opublikuję go gdzieś za miesiąc, bo mam tyle tematów ostatnio, że kompletnie nie wiem, co zacząć pisać, co napisałam, a co mi zostało do napisania itp. Tyle wersji roboczych, a jedna skończona. ;P
    Poza tym ciekawe odpowiedzi. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też najbardziej lubie posty tematyczne :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I love your wonderful and gorgeous hair!! WOW!!

    xoxo Colli
    Ps. Do you like sleek or wavy hair? Win a Philips Mulitstyler, worth 100 EUR, flat iron + curling wand in 1 device!!
    Enter now here, looking forward to you!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też prowadzę bloga od kwietnia (chyba od 5.04), ładna spódniczka!
    Pozdrawiam,
    tvjler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pasji, tworzenia tak uroczego miejsca i życzę wytrwałości w tym, bo najlepiej kontynuować to, co nas rozwija i uskrzydla :)
    Pozdrawiam, CanBe.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie również strasznie wkurza muzyka na blogu i niedopasowane kolory.
    Jejku, ale Ci zazdroszczę tego czasu we Włoszech! Mam nadzieję, że miło spędzasz tam czas!
    Pozdrawiam,
    Acratello

    OdpowiedzUsuń
  10. to pisanie w stylu " na śniadanie zjadłam płatki, a potem spakowałam rzeczy i poszłam do szkoły" jest najgorsze. żeby pisać takie rzeczy wystarczy zwykły pamiętnik( chociaż nawet tam pisać można o czymś ciekawszym), a nie zaśmieca się blogosfere;c

    www.littlecupofart.pl - blog o sztuce, modzie i kulturze :)

    OdpowiedzUsuń