1/16/2015

TOGETHER LET'S CHECKLIST

Cześć! Ostatnio w jakimś filmiku na youtube dowiedziałam się o tak zwanej liście ''together let's checklist''. Jeżeli jeszcze nie domyślacie się o co w niej chodzi już wam szybko tłumaczę. Mając taką listę, która może być zrobiona przez Ciebie i twoją przyjaciółkę, albo po prostu wzięta z internetu - masz w punktach wypisane parędziesiąt/naście zadań do wykonania w danym roku, a że dopiero co rozpoczął się nowy rok myślę, że taka lista będzie świetna do zrobienia. Gdy po raz pierwszy się o niej dowiedziałam od razu wyszukałam zadania w internecie, które umieściłam Wam niżej. Myślę, że choć jest mnóstwo gotowych list - ta jest najlepsza i najciekawsza. Stety niestety jest cała po angielsku, możecie też zrobić własną listę wzorując się na właśnie tej. Ponieważ nie każdemu przypadnie każde zadanie do gustu, dopiszcie swoje własne pomysły czy rzeczy, które chcielibyście zrobić w tym roku :)

Ja zapytałam się mojej przyjaciółki, czy chce wykonywać ze mną tą listę, a ona się zgodziła. Bo w końcu pewne rzeczy robi się lepiej z kimś niż samemu. Teraz jestem ciekawa czy Wy wiedzieliście o tym, że istnieje taka lista i czy podejmujecie się wraz ze mną jej wykonania? :) Czekam na odpowiedzi w komentarzach ! 

Przy okazji tego posta chciałabym Wam z całego serca podziękować za ponad 13 tysięcy wyświetleń bloga oraz za ponad 210 obserwatorów. Dziękuję :*

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z taką lista :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o takiej liście, ale pomysł jej całkiem fajny, może namówię przyjaciółkę do zrobienia czegoś takiego.
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo przychodzi do mnie przyjaciółka, więc podzielę się z nią Twoim pomysłem i zobaczymy co z tego wyjdzie! W każdym razie dziękuję za podzielenie się tą listą, bo wcześniej o niej w ogóle nie słyszałam. No i obserwuję, bo inne posty też mi się bardzo podobają! xx

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za obserwacje i mam nadzieję, że wypełnicie całą listę ! :)

      Usuń
  4. Ta lista to świetny pomysł! ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! <3
    http://crazystrawberryxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, szkoda, że moja przyjaciółka mieszka w Wielkiej Brytanii ;/.

    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł jest genialny :D
    Obserwuje i pozdrawiam
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. MEga fajny pomysł z tą listą :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam to, jednak nigdy nie wcieliłam tego w życie. Pewnie nie umiałabym wszystkich spełnić, np. pocałunku w deszczu, musiałabym chyba jakiegoś chłopaka namawiać, lub zaciągnąć, haha. ;) Ale fajnie, że Ty i Twoja przyjaciółka się tego podjęłyście! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no pewnych zadań nie trzeba robić haha :)

      Usuń
  9. ja już zrobiłam sobie podobną listę, to świetny pomysł :)
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robię taką listę na wakacje ;)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, na pewno skorzystam :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiej listy. Postaram się taką dla siebie stworzyć. :)
    http://aleksandra-brycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń