2/11/2015

H&M EYE SHADOW

Hej! Ostatnim razem, gdy byłam w drogerii, zaczęłam szukać za jakimiś niedrogimi cieniami, ponieważ chciałam zacząć malować swoje oczy nie tylko tuszem lub kredką, a czymś więcej - jedynie na większe wyjścia. Po krótkim czasie, z drogerii wyszłam bez niczego i postanowiłam udać się w jak najbliższym czasie do h&m. Jak wiecie, bądź też nie, ta marka ma dość dobre kosmetyki, choć głównie produkuje ubrania.
Nie zawiodłam się, myśląc, że coś tam znajdę. Cienie, które widzicie na dole, są tymi, które najbardziej mi się spodobały - mają delikatne, napigmentowane kolory, które pasują naprawdę do każdego stroju. Dość ważną sprawą, przynajmniej dla mnie jest opakowanie, aby cienie nie były pojedynczo zapakowane, a właśnie w kompletach.

Posiadam już w swojej kolekcji trochę pędzli, ale nigdy nie kupiłam sobie pędzla zakończonego zaokrąglonymi włoskami. Znalazłam podobny w drogiej drogerii, ale aż tyle pieniędzy nie byłam w stanie na niego wydać. Będąc właśnie w h&m po cienie, znalazłam ostatni egzemplarz pędzelka, którego widzicie poniżej. Kuleczka na jego końcu, nie jest bardzo miękka, ale myślę, że na początku taka mi wystarczy. Dodatkowym plusem tego pędzla jest jego drugi koniec - również zakończony pędzelkiem, jednak cienkim i skośnie ściętym, który jest idealny do kresek na górnej czy dolnej powiece. Myślę, jednak, że jeżeli swoje brwi wypełniacie cieniami, ten pędzelek też by się do tego nadał :)

A czy wy macie jakieś ulubione cienie? 

17 komentarzy:

  1. Super zestaw myślałam ostatnio nad zakupem i chyba jednak się zdecyduję :)

    http://katygoogla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne cienie ^^

    obserwuje :)

    zapraszam do siebie: http://zosianocere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne cienie i ciekawy blog www.agatalavocat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie za bardzo maluje się cieniami ale ten powinien prezentować się bardzo dobrze
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  5. szczerze nigdy nie miałam ani cieni ani pędzli z h&m, chociaż tutaj pędzelek wygląda solidnie!:)
    http://sliwkowapanna.blogspot.com/
    zaobserwowałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez lubie niektóre kosmetyki z H&M :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świtny zestaw
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świtny zestaw
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świtny zestaw
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolory, nudziaki na codzień, powinny Ci się sprawdzić. :)
    Nigdy nie miałam żadnego kosmetyku z H&M, nigdy też nie widziałam ich tam, chyba muszę patrzeć uważniej. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Te pędzelki z H&M wpadły mi w oko ;) Chyba pojawią się na mojej wishliście!
    Obserwujemy?
    faszynerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te pędzelki :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. w wakacje bywam na Dolnym Śląsku, więc kto wie:P

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy jeszcze nie zdecydowałam się na kosmetyki z H&M'u :D
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne cienie! Uwielbiam kosmetyki z H&M, ale niestety żadnych cieni nie mam :(

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń