2/01/2015

SUMMARY OF THE MONTH | PHOTOS

Uwierzycie, że mamy już Luty? Przed chwilą świętowaliśmy Nowy Rok! Czas płynie bardzo bardzo szybko. Dlatego w dzisiejszym poście postanowiłam, że pokażę Wam zdjęcia, które wykonałam tylko w styczniu. Myślę, że jest to inny, ale ciekawy sposób na posumowanie danego miesiąca :)

w szkole pomalowałam całą rękę w kropki bardzo mi się nudziło haha             wyjście z psem 
                                                                                               ► zakupy 
                                                                                                                      z Nelką w sylwestra 

wyjście na lodowisko z dziewczynami z klasy (trochę było za ciepło haha)

Ja, Patrycja i Oliwia na lodowisku :)


                                 leniwy dzień         szykowanie się do wyjazdu do Legnicy po nowy snowboard
                                            ► nasza choinka                              kłos, który zrobiłam Nelce 

Dużo zdjęć nie dodałam, ale to ze względu na to, że nie wiem czy podobają Wam się takie posty. W kolejnym takim przeglądzie postaram się dodać więcej zdjęć :)

8 komentarzy:

  1. Mnie się bardzo podobają takie posty. Zdjęcia są super, fajnie wygląda na zdjęciu ta ręka w kropki. :D
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie takie mixy z telefony :)
    Kłos jest śliczny :)
    Nie ma to jak nuda na lekcji i kropki ;)
    http://blondynka-blondyna.blogspot.com/2015/02/black-leather-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie takie posty! Są bardzo spontaniczne i ciekawe :*

    slodkanatuus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie mixy, powinnaś dodawać je znacznie częściej ! :)
    mój blog, gorąco zapraszam ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie mixy :))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny mix zdjęć :)
    Też byłam na lodowisku

    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie mixy. :)

    OdpowiedzUsuń