3/30/2015

SUMMARY OF THE MONTH | PHOTOS

Hej! Na dzisiejszy post z oczywistych względów przygotowałam mnóstwo zdjęć z tego miesiąca, które mają za zadanie go podsumować. Byłam w tym miesiącu na rekolekcjach w Krzydlinie, więc powinnam mieć trochę zdjęć stamtąd - niestety, w ogóle nie miałam czasu na to, aby wziąć się za aparat! Ale widoków pięknych to tam nie było więc myślę, że nie ma się co martwić o parę chwil zachowanych na zdjęciach z tegorocznych rekolekcji! Z ważniejszych i większych rzeczy, które wydarzyły się jeszcze w tym miesiącu były Dni Otwarte w naszym gimnazjum. Myślę, że wszystko wyszło świetnie i te parę godzin w szkole były dosyć zabawne - co... nie zdarza się za często ! :)

                                               * z Julką w trakcie przygotowywania Dna Otwartego w naszej szkole. *
* czekając na Pati, aż się ubierze haha *
* w przymierzalni * u Patrycji w dniu wagarowicza * nowa spódnica *
* prześliczne buty w Casu * kawałek łazienki Patrycji - lusterko wygląda jak ze szpitala więc jest świetne! *
* na zakupach we Wrocławiu * selfie przed wyjściem do szkoły *
                                                                                               * ulubione perfumy :) *

zapraszam na instagrama

3/28/2015


Kosmetyczka - każda zawiera podstawowe produkty do makijażu, jednocześnie się wyróżniając. Inny typ cery, kolor, inne stosowanie każdego produktu daje nam tą niepowtarzalność. Czytając lub oglądając posty o tematyce urodowej napotykamy się na miliony kosmetyków, które tylko czekają na to abyśmy je kupili i wypróbowali. Każda vlogerka, blogerka, czy nawet Ty, może polecić coś innym - coś co być może odmieni ich sposób patrzenia na wszelkiego typu produkty używane na co dzień. W takim razie co kryje się w mojej małej, skromnej kosmetyczce?







Jeżeli chcecie recenzję jakiegoś produktu po prostu dajcie mi znać. A co wy macie w swojej kosmetyczce i co byście polecili ?

3/24/2015

SERIALE I RZECZYWISTOŚĆ

Hej! Dzisiaj chciałabym poruszyć temat seriali, świata nierzeczywistego i tego prawdziwego, z którym stykamy się na co dzień, i któremu musimy stawić czoła czy tego chcemy czy nie. Wśród osób czytających tego posta, przypuszczam, że jest spora liczba czytelników, która ogląda więcej niż 2 seriale. Da się tak w ogóle? Kiedy ktoś na to znajduje czas?
Otóż da się, czas znajdzie się zawsze. Podając własny przykład uzależnienia od seriali chciałabym wam opowiedzieć trochę o tym co oglądam i no właśnie - jak znajduję na ten cały nierealny świat czas.
Prawie rok temu zaczęłam swoją - można to ująć - przygodę z serialem Pamiętniki Wampirów, przez około tydzień zdążyłam obejrzeć 5 sezonów, co jest nie lada wyczynem. Po tym jakże ciekawym spędzeniu czasu przyszła pora na trochę przerwy od serialu ze względu na nagrywanie kolejnego sezonu. I tak zaczęło się moje uzależnienie - brak jednego serialu przez 3-4 miesiące powodował to, że na raz zaczynałam oglądać 2-3 seriale. I tak z wielką przyjemnością oglądam je do teraz. Niżej wypisałam dla Was seriale, które oglądam. Codziennie jest emitowany w USA lub w Polsce inny serial, więc odpowiadając tym samym na pytanie na początku posta - dzień w dzień znajduję czas, aby obejrzeć po każdym nowym odcinku kolejnego serialu.

Pamiętniki Wampirów

Po niemal półtora wieku Stefan Salvatore powraca do swojego rodzinnego miasteczka. Poznaje tam Elenę. Jej twarz do złudzenia przypomina wampirzycę, która uczyniła go nocnym łowcą. Do miasteczka powraca również brat Stefana - Damon. Niezwykły plan który Damon zamierza wprowadzić w życie odkryje tajemnice z przeszłości oraz pociągnie za sobą wiele ofiar.

Teen Wolf

Scott McCall jest zwykłym uczniem, który niczym się nie wyróżnia. Ma lekko zwariowanego przyjaciela Stilesa i wydaje się, że więcej mu tak naprawdę nie potrzeba. Pewnego dnia, Scott za sprawą ataku w lesie zmienia się - staje się popularny, wysportowany... nikt jednak nie wie, że za tym wszystkim kryje się mroczna tajemnica.

Supernatural

Dean i Sam od dzieciństwa przygotowywani byli do misji, która stanowi sens ich życia. Jednak to już przeszłość. Teraz Sam chce studiować prawo, żyć spokojnie i normalnie. I tak się dzieje do chwili, kiedy jego starszy brat Dean zjawia się z niepokojącymi wiadomościami: ich ojciec, człowiek, który od 22 lat walczył ze złem, zniknął. Aby go odszukać i pomóc ludzkości pokonać złe ziły, bracia muszą ścigać to, na co on polował... a Sam będzie zmuszony powrócić do życia, które miał nadzieje, na zawsze zostawić za sobą.

The Walking Dead

Serial opowiada o czasie następującym po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. Szeryf Rick Grimes podróżuje wraz z rodziną i z garstką ocalałych w bezustannym poszukiwaniu bezpiecznego schronienia. Ciągła presja oraz codzienne zmagania się z zagrożeniem i śmiercią zbierają krwawe żniwo, popychając wielu ku otchłani najgłębszego ludzkiego okrucieństwa. W trakcie walki o przeżycie swojej rodziny, Rick odkrywa, że wszechogarniający strach ocalałych może być dużo bardziej niebezpieczny, niż przemierzające światy zombie.

Once upone a time 

Emma Swan zdążyła już przywyknąć do swojego monotonnego życia. Gdy w progu jej mieszkania staje Henry, dziecko które dawno temu oddała do adopcji, kobieta postanawia odwieźć chłopca z powrotem do domu. Domem okazuje się małe miasteczko Storybrooke, gdzie według jego słów w pułapce czasowej zostały zamknięte wszystkie znane postaci z bajek i baśni. Henry uparcie twierdzi, że tylko Emma ma moc przełamania klątwy Złej Królowej i przywrócenie wszystkim szczęśliwego zakończenia.

Pretty Little Liars

Serial opowiada o grupce nastolatek. Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Po roku reszta dziewczyn zaczyna dostawać dziwne wiadomości od nieznanej im osoby, Okazuje się, że dziewczyny ukrywają pewną tajemnicę.

Myślę, że jest to moje jedyne uzależnienie, aż tak mocno 'rozwinięte', ale nie przeszkadza mi to, bo wiem, że jeżeli nie mam czasu na przeznaczenie godziny na dany odcinek to po prostu go danego dnia nie obejrzę. Serdecznie polecam wam wszystkie wyżej wymienione seriale - miliony ludzi je ogląda i są one jednymi z bardziej popularnych.
Mam nadzieję, że tak długi post was nie zraził, a tymczasem żegnam się z Wami i do kolejnego posta :)

3/21/2015

INSPIRATIONS








Hej, ze względu na małą 'popularność' ostatniego posta o mojej rutynie związanej z ćwiczeniami, postanowiłam, że na dzisiejszy post przygotuję inspiracje - parę zdjęć ze stron takich jak flickr, tumblr lub weheartit. Zdaję sobie sprawę z tego, że ten post mógłby być lepszy, ale ze względu na nagły brak czasu, w tym tygodniu - do kolejnego posta przygotuję się bardziej. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje pomysły na parę kolejnych postów.
Chcę abyście jeszcze wiedzieli, że zdjęcia, które obejrzeliście wyżej nie są byle jakie. Uważam, że mają coś w sobie i to właśnie dlatego robię o nich post :)

źródła zdjęć 

3/16/2015

MOJE CODZIENNE ĆWICZENIA

Ze względu na to, że ćwiczę już codziennie od paru tygodni postanowiłam, że podzielę się z wami ćwiczeniami, które praktykuję codziennie lub co drugi dzień. Od razu uprzedzam, że wszystkie znalazłam na internecie, a recenzje i efekty osób, które wykonywały te ćwiczenia są jak najbardziej pozytywne!

Ponieważ aktualnie jest jeszcze rok szkolny to moje godziny ćwiczenia są różne, ale zazwyczaj staram się trzymać godziny 18-20:30. Gdy wiem, że moja godzina wysiłku będzie przeniesiona na późniejszą godzinę niż zazwyczaj, staram się zjeść kolacje przed ćwiczeniami, żeby nie szukać niczego w lodówce o 22.

PLAN TYGODNIA
poniedziałek - sobota - w te dni ćwiczę :
- rozgrzewka
- brzuch
- nogi 
- pośladki
wtorek, czwartek, sobota lub niedziela - wychodzę na pół godziny, aby pobiegać dla kondycji nie dla schudnięcia (aktualnie jestem na trzecim tygodniu)

pierwszy tydzień - 1 minuta biegu - 5 minut marszu
drugi tydzień - 2 minuty biegu - 4 minuty marszu
trzeci tydzień - 3 minuty biegu - 3 minuty marszu
czwarty tydzień - 4 minuty biegu - 2 minuty marszu 
piąty tydzień - 5 minut biegu - 1 minuta marszu
szósty tydzień - 10 minut biegu - 2 minuty marszu
siódmy tydzień - 30 minut biegu - 5 minut marszu

Taki rozkład treningu widziałam parę miesięcy temu na jakiejś stronce - niestety nie mogę jej teraz znaleźć. Należy biegać od 3 do 4 razy na tydzień, a przerwa między bieganiem nie powinna być większa niż 2 dni. Po siódmym tygodniu takiego biegania postaram się biegać po godzinie co dwa dni.

ĆWICZENIA
1) rozgrzewka


2) brzuch 



3) nogi 


4) pośladki 


Tak wygląda mój tydzień ćwiczeń - staram się wykonywać je codziennie, jednak gdy nie zdążę ćwiczyć danego dnia dążę do tego, aby odpracować go np. w wolną od wysiłku niedzielę.
Nie zapomnijcie w komentarzu uwzględnić jakiegoś pytania - bo nie długo pojawi się post z serii Q&A ! 

Wy też ćwiczycie ? 

3/11/2015

TUMBLR

W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy miałam wiele stron podobnych do tumbler'a. Jednak uważam, że ta jedyna witryna jest niezastąpiona - i jeżeli chcecie umieszczać na niej swoje inspiracje będzie idealna. W weekend naszła mnie idea założenia nowego bloga. Poprzedniego usunęłam, aby nie mylił się ani Wam ani mnie. Długo zastanawiałam się nad nazwą - w końcu to wszystko od niej się zaczyna. Musiała być niepowtarzalna, ale przy okazji łatwa do zapamiętania. I tak oto powstał nowy blog..                                            

Postaram się dodawać na niego nowe inspiracje jak najczęściej, chciałabym, aby rozgłos o nim był większy niż teraz. Dlatego chętnie zaobserwuję wasze tumbler'y! Myślę, że to świetna okazja do tego, abym mogła mieć z Wami większy kontakt niż tylko blogowy. Śmiało piszcie nazwy waszych tumblerów w komentarzach, albo od razu zaobserwujcie mojego bloga - a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)



3/07/2015

SUMMARY OF THE MONTH | PHOTOS

Hej, na dzisiaj przygotowałam kolejny post z serii ''summary of the month | photos''- poprzedni z tego co pamiętam dosyć Wam się spodobał, dlatego nie mogłam sobie odmówić pokazania Wam jakie zdjęcia skumulowałam przez ostatni cały miesiąc czyli luty na swoim telefonie.
Przeglądając zdjęcia, sądziłam, że znajdę ich tam o wiele wiele więcej - niestety z telefonowych zdjęć dużo nie zostało, ale myślę, że również taka ilość wam się spodoba  :)

 *wyprawa rowerami z Nelką * Nela * zakupy z mamą * moja pomalowana ręka po szkole * z Oliwią, w trakcie nagrywania filmiku szkolnego * znowu ręka - tym razem ładniej pomalowana * zakupy * przed osiemnastką koleżanki * na przystanku z Karoliną *
* Karolina, Oliwia i ja na lekcji w 'kiteczkach' haha :) * 
Przypominam o tym, że możecie zadawać mi pytania pod tym i poprzednimi postami ! :)


3/02/2015

FAKTY I MITY NA TEMAT ODCHUDZANIA cz. 2

Hej :) Jeżeli czytacie mojego bloga systematycznie bądź widzieliście po prostu post na temat faktów i mitów o odchudzaniu, myślę, że część druga również was zainteresuje. Pomiędzy tymi postami jest dwa miesiące odstępu, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby napisać ostatnią część faktów i mitów.Tutaj możecie przejść do części pierwszej tego typu posta :)  klik 

FAKT
Picie i jedzenie zimnych posiłków pomaga schudnąć 
Ponieważ jesteśmy stałocieplni to ciągle zużywamy energię do utrzymania temperatury ciała. Więc jeśli narażamy nasz organizm na wychłodzenie właśnie przez picie czy jedzenie zimnych posiłków - nasz organizm musi zużyć trochę energii, aby ponownie ocieplić nasze ciało. Ale pamiętajcie, jedząc fast foody nie schudniemy tak czy siak :)


FAKT
Pijemy po posiłku nie w trakcie 
I tutaj się do tego przyznam, że piję bardzo dużo pod czas posiłków, ale jakoś nigdy mi to nie przeszkadzało.Picie wody powoduje, że nasze soki trawienne zostają rozcieńczone, przez co pokarm nie ma możliwości zostać prawidłowo strawiony i zalega w żołądku - dopóki stężenie soków trawiennych nie wzrośnie. 


MIT
Woda z cytryną pomaga spalać kalorie
Ostatnio na stronie o zdrowym odżywianiu i dietach natknęłam się na odchudzające właściwości cytryny pitej wraz z wodą. Niestety na początku byłam do tego mitu przekonana, ale gdy poczytałam o cytrynie więcej okazało się to zwykłym mitem. Codzienne picie wody z cytryną nie przywróci nam idealnej figury, a jedynie może pozostawić po sobie nadkwasotę żołądka.

MIT
Owoce pomagają schudnąć
Owoce są bardzo zdrowe i zawierają dużo witamin, ale również cukrów. Nasz organizm po tym jak je zjemy reaguje tak, jak po zjedzeniu słodyczy - i szybko czujemy się głodni. Bardzo kaloryczne są banany i awokado - więc może lepiej jest zjeść jabłko lub truskawki?


FAKT
Błonnik sprzyja odchudzaniu 
Błonnik pęcznieje w żołądku przez co jesteśmy mniej głodni. Dodatkowo przyśpiesza trawienie pokarmów i ułatwia wypróżnianie się. Owoce, warzywa i otręby są głównymi źródłami błonnika, ale pamiętajcie, że jego nadmierna ilość może utrudniać wchłanianie witamin.


I tutaj kończy się moja rozpiska na temat faktów i mitów na temat odchudzania - mam nadzieję, że choć trochę się dowiedzieliście nowych rzeczy, które kiedyś wam pomogą. Do zobaczenia w kolejnym poście - i przy okazji zachęcam do zadawania pytań pod tym postem do kolejnego Q&A  !