3/21/2015

INSPIRATIONS








Hej, ze względu na małą 'popularność' ostatniego posta o mojej rutynie związanej z ćwiczeniami, postanowiłam, że na dzisiejszy post przygotuję inspiracje - parę zdjęć ze stron takich jak flickr, tumblr lub weheartit. Zdaję sobie sprawę z tego, że ten post mógłby być lepszy, ale ze względu na nagły brak czasu, w tym tygodniu - do kolejnego posta przygotuję się bardziej. Mam nadzieję, że spodobają Wam się moje pomysły na parę kolejnych postów.
Chcę abyście jeszcze wiedzieli, że zdjęcia, które obejrzeliście wyżej nie są byle jakie. Uważam, że mają coś w sobie i to właśnie dlatego robię o nich post :)

źródła zdjęć 

11 komentarzy:

  1. zdjęcie z parującą filiżanką jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje <3 Kocham takie zdjęcia :)) A te faktycznie coś w sobie mają :)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jest z zdjęcie z parą unoszącą się nad filiżanką ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Jestemfolta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne zdjęcia!
    Uwielbiam We Heart It'a i Tumblr'a.

    Pozdrawiam
    http://with-dreams-of-the-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiscie te zdjecia maja cos w sobie :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są rzeczywiście inspirujące :)
    Obserwuję! :)
    http://my-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne inspiracje ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń