3/28/2015


Kosmetyczka - każda zawiera podstawowe produkty do makijażu, jednocześnie się wyróżniając. Inny typ cery, kolor, inne stosowanie każdego produktu daje nam tą niepowtarzalność. Czytając lub oglądając posty o tematyce urodowej napotykamy się na miliony kosmetyków, które tylko czekają na to abyśmy je kupili i wypróbowali. Każda vlogerka, blogerka, czy nawet Ty, może polecić coś innym - coś co być może odmieni ich sposób patrzenia na wszelkiego typu produkty używane na co dzień. W takim razie co kryje się w mojej małej, skromnej kosmetyczce?







Jeżeli chcecie recenzję jakiegoś produktu po prostu dajcie mi znać. A co wy macie w swojej kosmetyczce i co byście polecili ?

12 komentarzy:

  1. Ja mam w swojej kosmetyki XD jakiś tusz, puder, korektor itp.
    jestemfolta.blogspot.com - kliik ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam pudru, tuszu i różu hehe :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przyznam szczerze, że wcale się nie maluję i tylko przy wielkich okazjach "ukradnę" mamie korektor punktowy ;)
    Moim zdaniem im później zaczniemy się malować, tym lepiej, zresztą mam dopiero 13 lat.
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne kosmetyki ! <3
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nic z kolorówki nie używam, teraz stawiam na pielęgnację. Mam dopiero 15 lat, po co w takim wieku męczyć cerę? Później będę się malować praktycznie codziennie, więc teraz niech ma ''luz''. ;)

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od tego jakie kto ma zapotrzebowanie na ten makijaż - gdybym nie musiała się malować to pewnie bym tego nie robiła. A ty słusznie robisz aktualnie się nie malując :)

      Usuń
  6. Mam ten sam korektor i tusz :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używasz bardzo fajnych kosmetyków ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zwolenniczką lżejszych kremów koloryzujących. Polecasz AffiniMat ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chcesz uzyskać lekkie krycie, które nie obciąża skóry to zdecydowanie polecam Ci affinimat, bardzo fajnie się sprawdza na co dzień, gdy nie jest potrzebna duża ilość podkładu :)

      Usuń
  9. Mogłaś napisać nazwy kosmetyków np. puder Match Perfection Rimmel odcień 100 Ivory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mogłam, ale zdecydowałam jednak, że nie będę wypisywać nazw kosmetyków ze względu na widoczne ich nazwy na zdjęciach - a jeżeli chodzi o odcienie danego produktu, to ta część jest również zbędna. Każdy ma inny kolor skóry. Pozdrawiam ^^

      Usuń