3/16/2015

MOJE CODZIENNE ĆWICZENIA

Ze względu na to, że ćwiczę już codziennie od paru tygodni postanowiłam, że podzielę się z wami ćwiczeniami, które praktykuję codziennie lub co drugi dzień. Od razu uprzedzam, że wszystkie znalazłam na internecie, a recenzje i efekty osób, które wykonywały te ćwiczenia są jak najbardziej pozytywne!

Ponieważ aktualnie jest jeszcze rok szkolny to moje godziny ćwiczenia są różne, ale zazwyczaj staram się trzymać godziny 18-20:30. Gdy wiem, że moja godzina wysiłku będzie przeniesiona na późniejszą godzinę niż zazwyczaj, staram się zjeść kolacje przed ćwiczeniami, żeby nie szukać niczego w lodówce o 22.

PLAN TYGODNIA
poniedziałek - sobota - w te dni ćwiczę :
- rozgrzewka
- brzuch
- nogi 
- pośladki
wtorek, czwartek, sobota lub niedziela - wychodzę na pół godziny, aby pobiegać dla kondycji nie dla schudnięcia (aktualnie jestem na trzecim tygodniu)

pierwszy tydzień - 1 minuta biegu - 5 minut marszu
drugi tydzień - 2 minuty biegu - 4 minuty marszu
trzeci tydzień - 3 minuty biegu - 3 minuty marszu
czwarty tydzień - 4 minuty biegu - 2 minuty marszu 
piąty tydzień - 5 minut biegu - 1 minuta marszu
szósty tydzień - 10 minut biegu - 2 minuty marszu
siódmy tydzień - 30 minut biegu - 5 minut marszu

Taki rozkład treningu widziałam parę miesięcy temu na jakiejś stronce - niestety nie mogę jej teraz znaleźć. Należy biegać od 3 do 4 razy na tydzień, a przerwa między bieganiem nie powinna być większa niż 2 dni. Po siódmym tygodniu takiego biegania postaram się biegać po godzinie co dwa dni.

ĆWICZENIA
1) rozgrzewka


2) brzuch 



3) nogi 


4) pośladki 


Tak wygląda mój tydzień ćwiczeń - staram się wykonywać je codziennie, jednak gdy nie zdążę ćwiczyć danego dnia dążę do tego, aby odpracować go np. w wolną od wysiłku niedzielę.
Nie zapomnijcie w komentarzu uwzględnić jakiegoś pytania - bo nie długo pojawi się post z serii Q&A ! 

Wy też ćwiczycie ? 

4 komentarze:

  1. Świetny post. Chyba wypróbuję twój rozkład biegania :) Do moich "treningów" dodaję rówież jazdę na rowerze :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny plan. Podziwiam za determinację ;)
    probki-zafriko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten plan, szczególnie nie dla mnie, ale bardzo Cię podziwiam ;)
    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś ćwiczyłam z Mel B, teraz ćwiczę z Ewą ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń