3/24/2015

SERIALE I RZECZYWISTOŚĆ

Hej! Dzisiaj chciałabym poruszyć temat seriali, świata nierzeczywistego i tego prawdziwego, z którym stykamy się na co dzień, i któremu musimy stawić czoła czy tego chcemy czy nie. Wśród osób czytających tego posta, przypuszczam, że jest spora liczba czytelników, która ogląda więcej niż 2 seriale. Da się tak w ogóle? Kiedy ktoś na to znajduje czas?
Otóż da się, czas znajdzie się zawsze. Podając własny przykład uzależnienia od seriali chciałabym wam opowiedzieć trochę o tym co oglądam i no właśnie - jak znajduję na ten cały nierealny świat czas.
Prawie rok temu zaczęłam swoją - można to ująć - przygodę z serialem Pamiętniki Wampirów, przez około tydzień zdążyłam obejrzeć 5 sezonów, co jest nie lada wyczynem. Po tym jakże ciekawym spędzeniu czasu przyszła pora na trochę przerwy od serialu ze względu na nagrywanie kolejnego sezonu. I tak zaczęło się moje uzależnienie - brak jednego serialu przez 3-4 miesiące powodował to, że na raz zaczynałam oglądać 2-3 seriale. I tak z wielką przyjemnością oglądam je do teraz. Niżej wypisałam dla Was seriale, które oglądam. Codziennie jest emitowany w USA lub w Polsce inny serial, więc odpowiadając tym samym na pytanie na początku posta - dzień w dzień znajduję czas, aby obejrzeć po każdym nowym odcinku kolejnego serialu.

Pamiętniki Wampirów

Po niemal półtora wieku Stefan Salvatore powraca do swojego rodzinnego miasteczka. Poznaje tam Elenę. Jej twarz do złudzenia przypomina wampirzycę, która uczyniła go nocnym łowcą. Do miasteczka powraca również brat Stefana - Damon. Niezwykły plan który Damon zamierza wprowadzić w życie odkryje tajemnice z przeszłości oraz pociągnie za sobą wiele ofiar.

Teen Wolf

Scott McCall jest zwykłym uczniem, który niczym się nie wyróżnia. Ma lekko zwariowanego przyjaciela Stilesa i wydaje się, że więcej mu tak naprawdę nie potrzeba. Pewnego dnia, Scott za sprawą ataku w lesie zmienia się - staje się popularny, wysportowany... nikt jednak nie wie, że za tym wszystkim kryje się mroczna tajemnica.

Supernatural

Dean i Sam od dzieciństwa przygotowywani byli do misji, która stanowi sens ich życia. Jednak to już przeszłość. Teraz Sam chce studiować prawo, żyć spokojnie i normalnie. I tak się dzieje do chwili, kiedy jego starszy brat Dean zjawia się z niepokojącymi wiadomościami: ich ojciec, człowiek, który od 22 lat walczył ze złem, zniknął. Aby go odszukać i pomóc ludzkości pokonać złe ziły, bracia muszą ścigać to, na co on polował... a Sam będzie zmuszony powrócić do życia, które miał nadzieje, na zawsze zostawić za sobą.

The Walking Dead

Serial opowiada o czasie następującym po pandemicznej apokalipsie, po której świat opanowały zombie. Szeryf Rick Grimes podróżuje wraz z rodziną i z garstką ocalałych w bezustannym poszukiwaniu bezpiecznego schronienia. Ciągła presja oraz codzienne zmagania się z zagrożeniem i śmiercią zbierają krwawe żniwo, popychając wielu ku otchłani najgłębszego ludzkiego okrucieństwa. W trakcie walki o przeżycie swojej rodziny, Rick odkrywa, że wszechogarniający strach ocalałych może być dużo bardziej niebezpieczny, niż przemierzające światy zombie.

Once upone a time 

Emma Swan zdążyła już przywyknąć do swojego monotonnego życia. Gdy w progu jej mieszkania staje Henry, dziecko które dawno temu oddała do adopcji, kobieta postanawia odwieźć chłopca z powrotem do domu. Domem okazuje się małe miasteczko Storybrooke, gdzie według jego słów w pułapce czasowej zostały zamknięte wszystkie znane postaci z bajek i baśni. Henry uparcie twierdzi, że tylko Emma ma moc przełamania klątwy Złej Królowej i przywrócenie wszystkim szczęśliwego zakończenia.

Pretty Little Liars

Serial opowiada o grupce nastolatek. Pewnego dnia jedna z nich ginie w niewyjaśnionych okolicznościach. Po roku reszta dziewczyn zaczyna dostawać dziwne wiadomości od nieznanej im osoby, Okazuje się, że dziewczyny ukrywają pewną tajemnicę.

Myślę, że jest to moje jedyne uzależnienie, aż tak mocno 'rozwinięte', ale nie przeszkadza mi to, bo wiem, że jeżeli nie mam czasu na przeznaczenie godziny na dany odcinek to po prostu go danego dnia nie obejrzę. Serdecznie polecam wam wszystkie wyżej wymienione seriale - miliony ludzi je ogląda i są one jednymi z bardziej popularnych.
Mam nadzieję, że tak długi post was nie zraził, a tymczasem żegnam się z Wami i do kolejnego posta :)

9 komentarzy:

  1. Kiedyś szukałam bardziej realnych filmów, lecz teraz polubiłam i także takie mniej rzeczywiste. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie oglądam Pretty Little liars i jest świetny :)
    Polecam jeszcze Plotkare :)
    By-paqulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Teen Wolf to życie ;D obejrzałam wszystkie sezony w 3 tygodnie :D nie było czasu na sen haha

    justyna-and-natalia.blogsppt.co

    OdpowiedzUsuń
  4. też oglądam pamiętniki i teen wolfa <3 najlepsze seriale!
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce zaczac oglądać PLL
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy ktoś mówi mi o Teen Wolf, zawsze kojarzy mi się to z Wolfbloodem, który leci na DC (Disney Channel) i się dziwię, kto to ogląda. Dopiero teraz wiem, że to dwa różne seriale, haha. ;)
    O większości z nich słyszałam, jednak żadnego nie oglądam/nie oglądałam. Nie mam na to czasu, średnio mi się też chyba chce. Stale oglądam tylko polski serial ''Na dobre i na złe'', nic więcej. Serialomaniaczką więc nie jestem. ;)


    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać seriale ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Seriale to ostatnio moje uzależnienie :)
    Pamiętniki wampirów to zdecydowanie mój ulubiony! ja obejrzałam w 2 tygodnie jakoś niecałe 6 sezonów, potem byłam na bieżąco. Oglądam też Switched at Birth, PLL oraz jestem przy 2 sezonie w Teen wolf :)
    Ogólnie to dzięki serialom mam marzenie by zostać aktorką, zamieszkać w stanach, być w takim serialu jak oni, hehe. Zaczęłam się bardziej uczyć angielskiego i takie tam :)

    olaablogg.blogspot.com <--zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może to dziwne, ale ja nie umiem oglądać seriali, haha. Po prostu ni potrafię wytrwać w oglądaniu wszystkich odcinków xD Zdecydowanie wolę filmy ;)

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń