3/07/2015

SUMMARY OF THE MONTH | PHOTOS

Hej, na dzisiaj przygotowałam kolejny post z serii ''summary of the month | photos''- poprzedni z tego co pamiętam dosyć Wam się spodobał, dlatego nie mogłam sobie odmówić pokazania Wam jakie zdjęcia skumulowałam przez ostatni cały miesiąc czyli luty na swoim telefonie.
Przeglądając zdjęcia, sądziłam, że znajdę ich tam o wiele wiele więcej - niestety z telefonowych zdjęć dużo nie zostało, ale myślę, że również taka ilość wam się spodoba  :)

 *wyprawa rowerami z Nelką * Nela * zakupy z mamą * moja pomalowana ręka po szkole * z Oliwią, w trakcie nagrywania filmiku szkolnego * znowu ręka - tym razem ładniej pomalowana * zakupy * przed osiemnastką koleżanki * na przystanku z Karoliną *
* Karolina, Oliwia i ja na lekcji w 'kiteczkach' haha :) * 
Przypominam o tym, że możecie zadawać mi pytania pod tym i poprzednimi postami ! :)


14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie posty :) Spodobało mi się przedostatnie zdjęcie. Pozdrawiam, polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! :)
    http://by-paqulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, bardzo pozytwne :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu zdjęcie tej świetnie pomalowanej ręki, a ja znowu się zachwycam. Wygląda bardzo ładnie, chciałabym umieć sobie taką zrobić. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny mix! :)

    Pozdrawiam
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie zdjęcia z pomalowaną ręką, dlatego to one najbardziej mi się spodobały, ale reszta też super. :)
    http://lady-kala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mix, lubię takie posty :)
    http://agataweranika.blogspot.com/ <-- klikniesz w baner rosegal?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam aż zrobi się cieplej i wyjmę rower. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać w tych zdjęciach twoją artystyczna duszę i dobrą zabawę! <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za naprawdę miłe słowa - dodały mi otuchy! Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Lubię oglądać takie zestawienia zdjęć, za każdym razem jak widzę je na jakimś blogu mówię sobie, że muszę robić więcej zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia, masz prześliczne włosy! Sama jestem uzależniona od ciągłego cykania selfie xd Kobietyy xDD

    zapraszam http://zosianocere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu posty.
    Może wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń