3/11/2015

TUMBLR

W ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy miałam wiele stron podobnych do tumbler'a. Jednak uważam, że ta jedyna witryna jest niezastąpiona - i jeżeli chcecie umieszczać na niej swoje inspiracje będzie idealna. W weekend naszła mnie idea założenia nowego bloga. Poprzedniego usunęłam, aby nie mylił się ani Wam ani mnie. Długo zastanawiałam się nad nazwą - w końcu to wszystko od niej się zaczyna. Musiała być niepowtarzalna, ale przy okazji łatwa do zapamiętania. I tak oto powstał nowy blog..                                            

Postaram się dodawać na niego nowe inspiracje jak najczęściej, chciałabym, aby rozgłos o nim był większy niż teraz. Dlatego chętnie zaobserwuję wasze tumbler'y! Myślę, że to świetna okazja do tego, abym mogła mieć z Wami większy kontakt niż tylko blogowy. Śmiało piszcie nazwy waszych tumblerów w komentarzach, albo od razu zaobserwujcie mojego bloga - a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)



6 komentarzy:

  1. Ja od jakiegoś czasu już praktycznie wcale nie wchodzę na tumblr'a, tylko wtedy, kiedy sobie o nim przypomnę. ;)
    Zaobserwowałam Twojego bloga, zostawiam link do swojego, jeśli byś chciała zajrzeć : vileandawfulgirl.tumblr.com

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio na tumblra nie mam za bardzo czasu, po mimo tego i tak nadal go uwielbiam :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajne tumblra. Już dodaję do obs :)

    Pozdrawiam
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tumblr, ja chyba w końcu zbiorę się do odnowienia mojego :)
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tumbrl, wogóle świetny blog powodzenia, wytrwałości pozdrawiamhttp://poprostutakaseja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog
    zapraszam do mnie :*
    moze zaobserwujesZ?
    pozdrawiam

    http://meeaningoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń