4/11/2015

20 POMYSŁÓW NA POSTY #1

Wiele blogerek lub blogerów zna to uczucie, gdy wena twórcza pojawia się i znika równie szybko co nasza chęć na pisanie danego posta. Wtedy, gdy chcemy napisać perfekcyjną notatkę na jakiś ciekawy temat mamy pustkę w głowie. Chcę temu zaradzić - dlatego w dzisiejszym poście przedstawię wam aż 20 pomysłów na posty!
Jeżeli skorzystacie z któregoś z wymienionych niżej pomysłów to dajcie znać :)



1. 25 faktów o sobie z pewnością przyciągnie czytelników, którzy przy okazji będą mogli się o tobie więcej dowiedzieć.
2. Zrób listę rzeczy do zrobienia na wakacje, dany dzień lub rzeczy, które chciałabyś wykonać przed śmiercią. Taki post można wykonać również w formie samych zdjęć z napisami. Na pewno się już z nim spotkaliście!
3. Kto nie chciałby się pochwalić gdzie kiedyś był lub gdzie chciałby wyjechać w przyszłości - takie notki są bardzo inspirujące.
4. Napisz dłuższą wersję ''O mnie'' - zamiast krótkiej notki na pasku bocznym, rozpisz się i stwórz osobny post o własnej osobie.
5. Zbiór zdjęć z całego miesiąca, tygodnia lub dnia gdy np byłaś na wycieczce.
6. Każdy potrafi zrobić coś samemu - a posty typu DIY są bardzo popularne w tych czasach.
7. Ulubieńcy miesiąca, pory roku lub tygodnia - w tej kategorii można wiele pokombinować; 
ulubione; blogi, perfumy, książki, instaramy, kanały na youtube, twittery lub tumblery.
8. Przepisy na zdrowe i pożywne śniadania, kolacje, przekąski lub desery.
9. Nagraj filmik! Jest wiele tematów na vlogi.
10. Q&A - Poproś swoich czytelników o zadawanie pytań do Ciebie - w ten sposób możesz stworzyć nawet dwa posty, jeśli pytań będzie dużo.
11. Pokaż w jaki sposób organizujesz swoje rzeczy w pokoju, biurku lub szafie!
12. Napisz list do siebie na przykład trzy lata starszej - co chciałabyś sobie przypomnieć, przed czym ostrzegłabyś siebie ?
13. Podziel się przemyśleniami na temat rzeczy, która cię interesuje lub na temat czegoś czym się pasjonujesz. 
14. Pokaż w jakiej okolicy mieszkasz, jak wygląda twój pokój lub ulubione pomieszczenie.
15. Stwórz playlistę i podziel się nią na blogu.
16. Naucz czytelników posługiwania się np. html lub kodem css.
17. Pomóż swoim obserwatorom stworzyć niepowtarzalny design - lub zgłoś się do zrobienia tego za nich.
18. Z pewnością masz jakiegoś zwierzaka, jak nie u siebie w domu to może u dziadków? Stwórz z nim tag i odpowiedz na parę pytań :)
19. Zrób jakiś 30 dniowy challenge
20. Podziel się jakąś swoją niesamowitą przygodą z dzieciństwa.

Na sam koniec chciałabym zaprosić was na nowego blogowego instagrama, którego założyłam specjalnie na potrzeby bloga. Mam nadzieję, że zaobserwujecie go i a ja będę na nim aktywna. !

7 komentarzy:

  1. Fajne pomysły na posty, na pewno post przyda się blogerom! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na bark pomysłow nie narzekam ale fajne propozycje :)
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja, jeśli mam jakieś swoje pomysły na posty, od razu zapisuję je w swoim specjalnym pliku w Wordzie, lub od razu zabieram się za pisanie posta na ten temat. Ostatnio pomysłów mam naprawdę sporo, moja głowa pęka od nich w szwach!
    Twoje pomysły na pewno komuś się przydadzą, ja sama szukałam kiedyś takich pomysłów. ;)

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten post jest w razie "w" w moim zakladkach :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły. Na pewno mi się przydadzą :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń