4/25/2015

NOWOŚCI | EGZAMINY GIMNAZJALNE

Cześć, po długiej aktywności blogowej chyba przyszedł czas na dwutygodniową przerwę, którą właśnie przerywam. Całe to nieinteresowanie się blogiem było spowodowane egzaminami gimnazjalnymi i przygotowaniem się do nich. Mogę się założyć, że większość moich czytelników właśnie w tym roku przystępowało do tych egzaminów i pewnie większość z nas najadła się przez to niemałych stresów. Ja już tydzień przed egzaminami zaczynałam się uczyć z większości przedmiotów - nie będę rozpisywała się na temat tego na ile procent napisałam, ponieważ wolałabym zostawić takie sprawy prywatne dla siebie. Ale mam nadzieję, że i wam poszło dobrze! :)

Przechodząc do drugiej części postu chcę wam pokazać dzisiejsze zakupy z Rossmanna. Ze względu na promocję obowiązującą chyba od wczoraj lub czwartku wybrałam się po zakup podkładu, pudru i jakiegoś fajnego korektora. Przy okazji jak to bywa haha zdecydowałam się też kupić róż na spółkę z mamą i pędzel do niego, z bardzo miękkiego włosia - polecam :)


puder - rimmel 
róż - max factor 
podkład - max factor 
korektor - l'oreal

13 komentarzy:

  1. Na zdjęciu wyglądasz na starszą;p
    Kusi mnie ten puder:)
    Obserwuję:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero za rok, ale mam nadzieję, że nie będzie tak źle :) Na pewno i Tobie poszło dobrze :) Życzę powodzenia w nowej szkole :))
    Zapraszam do siebie :) Obserwuje także, ciekawy blog :)
    http://stay-positive1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pisze dopiero za 2 lata.. Dlatego na razie mogę oderchnąć z ulgą .. Hehe ;)
    Jeżeli chodzi o promocję w Rossmanie nie miałam ostatnio możliwości skorzystania, czego bardzo żałuje :(
    Super blog - obserwuję !!
    Pozdrawiam cieplutko
    Kasia
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek różu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w Rossmanie kupiłam sobie korektor i puder :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zamierzam wybrać się na te promocje, zwłaszcza że w pobliskim mieście otworzyli nowego Rossmanna, yey! :P Ale jeszcze nie wiem, co bym chciała, chyba wybiorę się na tydzień 2 i 3. :)
    Mnie egzaminy czekają za rok. ;C

    ❀my-life-my-troubles.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie miałam okazji zajrzenia do rossmana, ale myślę, że w środę na chwilę tam wejdę. Jakoś nie mam potrzeby robienia wielkich zakupów, wejdę z ciekawości. ;) Jakoś moją uwagę przykuł podkład, mam bardzo dżego pecha do kupowania takich produktów, bo zawsze nie trafię z kolorem, albo konsystencją :/

    http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy! Ja czekam na otwarcie rossmana obok mojego domu ^^ Wydam wtedy wszystkie pieniądze :D Mam nadzieję, że testy dobrze ci poszły :)

    justyna-and-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że zakupy się udały :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mam ten pędzel i moim zdaniem jest wygodny w myciu, a o nakładaniu już nie wspomnę :) polecam każdemu!
    i oczywiście zapraszam do siebie c:
    http://witajwmoimiswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń