5/02/2015

DIY: PRZYSTROJONY SŁOIK

Cześć, dobrze wiem, że w każdym domu jest multum słoików, które przewalają się w garażu, szafkach lub pudełkach. Z nich można stworzyć bardzo dużo ciekawych dekoracji do domu, dlatego też w dzisiejszym poście pokażę Wam jak w tani sposób można zrobić ostatnio bardzo modne wazony ze słoików. Poniżej na zdjęciu rozpisałam potrzebne do tego rzeczy:

Pierwszym krokiem będzie znalezienie idealnego słoika - może on być wysoki  i chudy, lub tak jak w moim przypadku szeroki i niski. Ja chciałam, aby mój wazon był biały, dlatego kupiłam białą farbę w sprayu, jednak jeżeli bardziej np. do waszego pokoju pasuje srebrny, złoty czy nawet czarny kolor śmiało zainwestujecie w takie odważne kolory :)
Ponieważ ja chciałam mieć słoik z ''odsłoniętym'' miejscem na środku, akurat znalazłam taki w domu i w miejsce tego okienka wkleiłam naklejkę, którą kiedyś obklejałam meble. Za pomocną nożyka należy wyciąć to pole zewnętrzne i gotowe.


Teraz następnym krokiem będzie pójście najlepiej gdzieś na dwór i dopiero w miejscu dobrze wentylowanym pomalować za pomocą sprayu nasz słoiczek. Farba schnie do 24 godzin, jednak jeśli zostawicie przedmiot na dworze myślę, że w ciągu 10 godzin powinna farba wyschnąć. Następnie odrywamy naszą naklejkę i wsadzamy do słoika przedmioty, które chcemy w nim mieć. Ja udekorowałam go dodatkowo białą wstążką, jednak potem poszłam po różową i zmieniłam ją ponownie :) Do wazonu wsadziłam parę gałązek i kulek z drewna i gotowe. Teraz jedynie czekam aż znajdę odpowiednie sztuczne kwiatki, a gdy je kupię wylądują w tym wazonie :)


zapraszam na instagrama blogowego ! 

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci to wyszło! :)

    Skomentujesz? Będzie mi bardzo miło :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2015/05/wiosenne-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku pomyślałam .. że to w sumie nic ciekawego .. ale gdy zobaczyłam efekt końcowy - no porostu WOW !! Skupiła mnie do tego cudeńka .. jutro będzie stać u mnie na szafce .. tylko zamiast gałązek planuje rozmowie świeczkę i wlać do środka wosk umieszczając na środku knot .. wydaje mi się źle powinno to fajnie wyglądać ;)
    Super blog - obserwuje !!
    Pozdrawiam
    www.boograniczanastylkoumysl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie robienie z mniejszych słoików świeczki jest świetne, może sama zrobię kiedyś osobny post na ten temat. Powodzenia ze swoim diy i dzięki za pomysł haha :)

      Usuń
  3. Jejku efekt końcowy cudowny :)
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie Ci to wszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już podobne tego typu słoiki DIY. Twój też niczego sobie. ;) Ja go raczej nie zrobię, bo nie miałabym co tam trzymać (ani nie mam farby w spreju ;P), może kiedyś. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie w moim stylu *_* Z chęcią sama bym taki wykonała, jednak wiem jak to się skończy - nie mam talentu do robienia takich rzeczy :p Ale super pomysł :)
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł, uwielbiam takie DIY :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam DIY na ogół super pomysł ;)
    http://caroline369.blogspot.com/ Nowy design więc zapraszam !  

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, pięknie to wygląda! Śliczny efekt, koniecznie muszę spróbować :D Chociaż wątpię, żeby to wyszło z moimi zdolnościami, haha.

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne DIY i efekt koncowy śliczny :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie wygląda <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli miałabym tak ładny słoik na pewno skusiłabym się na coś podobnego - wbrew pozorom, dobry efekt głównie od niego będzie zależał ;) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. o jej jaki śliczny :) jakie to fajne rzeczy mozna by zrobić z takich
    starych słoików :D pomysł naprawdę fajny, uwielbiam diy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń