5/10/2015

INSTAGRAMY WARTE ZAOBSERWOWANIA !

Hej ♥♥ Co u Was słychać? Pogoda za oknem z dnia na dzień się zmienia nieprawdaż? Dobrze by było, aby słońce pozostało już z nami do końca wakacji, a chmury i deszcz mogą sobie odejść. Ta cała pogoda ma na nas wpływ, co przynajmniej mi trochę przeszkadza haha. Choć dzisiaj post będzie się różnił o 360 stopni od tych jakie są na moim blogu to mam nadzieję, że spodoba Wam się pomysł z instagramami, które sama obserwuję, i które uważam warte zaobserwowania! Jeśli chcecie zaobserwować blogowego ig to zapraszam, oczywiście follow4follow na dobry początek ! 

ig - sleekweek  
               

               

w komentarzach podawajcie wasze ulubione ig, które WY uważacie warte obserwacji :)

9 komentarzy:

  1. Mogłaś podać też linki do tych ig, bo potem o nich zapomnę i nie sprawdzę, a mogą być fajne. Swojego ulubionego i wartego obserwacji nie mam, ale średnio często używam tej aplikacji.
    Blogowego instagrama zaobserwowałam. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te ig ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam dużo takich swoich ulubionych instagramów, na które często wchodzę i z niecierpliwością czekam na kolejne zdjęcia. Ten 3 ig co dodałaś jest świetny.
    asku

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie mam intagrama ale lubie ogladac inncyh :)
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne Instagramy, od razu je zaobserwuje :)

    http://neverstopdreaminggg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie! Cudownie! Powodzenia z blogiem ! :-) Pozdrów ode mnie całą rodzinkę! :-------)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, nawzajem ! :) xoxox

      Usuń
  7. Mój ulubiony to scootalo i allaboout ^.^ Mój to nahvq :3 Świetny pomysł na post, później sprawdzę sobie te IG
    Zapraszam na mojego bloga: http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony to scootalo i allaboout ^.^ Mój to nahvq :3 Świetny pomysł na post, później sprawdzę sobie te IG
    Zapraszam na mojego bloga: http://pinkshadowofsoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń