5/08/2015

SHEINSIDE - OVERVIEW

Hej,ostatnio co raz częściej przeglądam strony typu sheinside, a wy co raz częściej znajdujecie tam świetne ciuchy, które potem zamawiacie i pokazujecie na blogach. Dlatego też zdecydowałam się na mały przegląd tego sklepu i zaprezentowanie wam tego co znalazłam na stronie sheinside.com
A oto rzeczy, które najbardziej mi się spodobały...

                               klik                                                   klik                                                          klik

                                   klik                                             klik                                          klik 

klik                                                         klik                                                    klik


Która rzecz najbardziej wam się podoba? Do następnej notki ! 

12 komentarzy:

  1. 3 koszulka jest świetna!
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy wybrałaś, poklikałamm <3
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w 3 koszulce! Jest przecudowna.
    http://givememooorebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzecia koszulka to mój ulubieniec, kliknęłam:)
    W sumie to świetne rzeczy ma sheinside:)

    Pozdrawiam!
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  6. Sheinside ma świetny asortyment :) Poklikałam!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka w paski i top w koronkę są przecudne <3 Kliknęłam :)

    Pozdrawiam, Weronika z http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma tutaj nic w moim stylu,tak samo jak na sheinside.com,preferuję gloverstar :)
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny wygląd bloga !!
    Z rzeczy najbardziej podoba mi się kombinezon :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/04/plany-sie-zmieniy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy, podoba mi się ten kolaż. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To teraz ja sie wypowiem z perspektywy faceta, w koncu dla kogos sie stroicie hehe tak więc, drogie dziewczyny dla facetów najbardziej sexi i pociagajaco bedziecie wygladaly w tym ostatnim. Wszystko co zwiewne i w miare krotkie. Jesli chcecie podobac sie wiekszosci facetom po prostu ubierajacie spodnice, sukienki takie do kolan nawet, nie musi byc miniowka, nawet nie wskazana bym powiedzial. Wiecej facetow wybierze dziewczyne w zwiewnej spodniczce do kolan z lekkim dekoltem, bluzce na ramiaczka i lekkim makijazem niz lale w miniowie dekoltem do pepka i tona tapety. Serio, takie lale bierze sie na numerek i rzuca, a w takich jak opisalem w pierwszym przypadku sie zakochuje. Ogolnie srednio jestem znawca kobiecych ubran i oceniam tylko ich estetyke wizualna, dlatego dla mnie oprocz tej ostatniej spoko jest jeszcze numer 1 z rzedu 1, numer 2 i 3 z rzedu 2 i numer 2 z rzedu 3. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń