6/20/2015

NEW HAIR

Od dawna chciałam zafarbować na stałe swoje włosy, raz chciałam być ruda haha, innym razem bardzo chciałam mieć włosy czarne z fioletem, który byłoby delikatnie widać. Ostatecznie teraz, gdy już skończyłam gimnazjum zdecydowałam  zafarbować się na ciemny brąz, a końcówki rozjaśnić do jasnego brązu. W poniedziałek umówiłam się u fryzjera na ten piątek, wytłumaczyłam panu co chcę zrobić z włosami, jaki kolor - nawet pokazałam zdjęcie. Fryzjer wtedy zrozumiał o co mi chodzi.


Nadszedł czas wizyty, wszystko było pięknie ładnie, włosy zafarbowane i w końcu trzeba było zmyć całą farbę. Okazało się, że gościu zrobił mi... ombre. Nie załamałam się wtedy jeszcze tak bardzo jak pod koniec wizyty. Zostałam poinformowana, że przydałoby się podciąć moje baarrdzo zniszczone końcówki - tak gdzieś 2 cm. Każdy z Was zapewne teraz się domyśla, że te dwa centymetry nie były tylko dwoma. Z włosów wycieniowanych trochę w literę V (jakoby patrzeć od tyłu), fryzjer ściął mi je do włosów prostych, a ich długość zmniejszyła się o jakieś pięć czy sześć cm. Jestem tym strasznie załamana i myślę, że osoby zapuszczające włosy przez rok czy nawet więcej, zareagowałyby tak samo jak ja. Nie mówię już o tym, że w ogóle nie chciałam ich ścinać.


Wspomnę jeszcze, że ogólnie chciałam podciąć włosy - jednak nie w tym momencie. Nie byłam na to ''gotowa''. I teraz z włosów sięgających do pasa zostały mi włosy sięgające trochę za łopatki. Nigdy więcej nie pójdę do fryzjera chyba :c

Chcecie zafarbować swoje włosy, czy już to zrobiłyście? :)

12 komentarzy:

  1. I tak mega świetnie wyglądasz, ja uważam, że zmiana zdecydowanie na plus! A włosów niestety nie mogę farbować, bo mam okropne uczulenie na składnik farb.. Pozdrawiam, Polinska ✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem wielbicielka naturalnie wyglądających włosów i uważam ze ombre wyglada swietnie o ile jest zrobione tak ze wyglada jak włosy rozjaśnione od słońca. U ciebie wydaje mi sie ze kontrast jest troszkę zbyt duży. I naprawdę wkurzylabym sie za ścięcie tyle z długości bez uzgodnienia!!! Obciął ci naprawdę sporo włosów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozywtyna zmiana, ja też raczej zmienię kolor włosów juz na wakacjach.
    Pozdrawiam,Madda
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy nie farbowałam i narazie nie zamierzam, ale kto wie.. :). Współczuję tego, że fryzjer obciął Ci włosy, ale nie martw się, odrosną szybko i zdrowsze! :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz piękne włosy *.* <3
    Ja zrobiłam sobie ombre rozjaśniaczem rok temu i mam do teraz ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Eee tam, nie masz co się przejmować długością, bo taka jak najbardziej Ci pasuje. Włosy i tak szybko odrosną, a skoro końcówki były zniszczone to dobrze, że zostały ścięte, nawet dłużej niż mogły być. Kolor i ombre też mi się bardzo podobają. Od dłuższego czasu myślę o rozjaśnieniu końcówek, ale trochę się tego obawiam. Że farba zniszczy mi włosy, że źle to zrobię, że będę źle wyglądać itd. Dlatego czekam, aż włosy mi urosną mniej więcej przed pas, ja będę w liceum (będę mogła mieć inny kolor, bo teraz w gimn to nie bardzo) i ewentualnie końcówki zetnę. Zobaczymy, jak to z tym będzie. ;)


    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy <3 Takie same miałam też jakieś pół roku temu, jednak ja w przeciwieństwie do cb chodze jeszcze do gimnazjum, wiec z powrotem przefarbowałam włosy na ciemny brąz :D w te wakacje planuję fiolet. Obserwuję <3
    http://blog-dziwnego-czlowieczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ale teraz wydają się bardziej gęste :)
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie teraz też chcę przefarbować swoje włosy,jednak zupełnie nie mam na to pomysłu i to mnie załamuje ;x pomimo,że straciłaś tyle włosów to teraz ci zazdroszczę,bo wyglądasz cudownie!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja historia działa się jakieś 2 tyg temu :) Miałam włosy sięgające za pupę. Końcówki były już podniszczone, więc chciałam rutynowo obciąć 5 cm. A fryzjer obciął mi 15 cm... Okropnie się zdenerwowałam ... Bardzo ładna jest ta twoja nowa fryzura :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie ślicznie ci w takiej fryzurze :) Ja miałam kiedyś ombre ale już prawie nic z niego nie zostało :(

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy bardzo ładne i pasuja ci bardzo :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń