6/01/2015

OSTATNI MIESIĄC - BLOG I SZKOŁA

Hej kochani :) Dla nas wszystkich ostatni miesiąc był z pewnością bardzo ciężki. Cały ten bałagan przy najmniej u mnie nie dotyczy jedynie szkoły. Jak pewnie zauważyliście na bloga nie dodawałam nic przez dobry miesiąc, stres w szkole jest coraz większy, już od dwóch miesięcy jest wyścig szczurów po najlepsze oceny. Ten rok nie jest zakończeniem pierwszej czy drugiej klasy gimnazjum - on decyduje o mojej przyszłości. Trzecia klasa gimnazjum jest bardzo ciężka, nauczyciele nie dają za wygraną z ocenami, musimy napisać wszystko jak najlepiej, aby dostać się do wymarzonej klasy w liceum lub technikum.
Przykro jest mi, że przez tak długi czas, nawet mając niektóre dni wolne nie miałam weny ani ochoty napisać czegokolwiek na blogu. Mam nadzieję, że wytrzymacie razem ze mną ten ostatni miesiąc szkoły i wtedy z uśmiechem na twarzy zaczniecie ponownie wchodzić na bloga codziennie. A ja mam nadzieję, wrócę do regularnego dodawania postów.
Nie wiem jak jest u was w szkołach - czy tak jak my macie mnóstwo projektów z każdego przedmiotu? Nie tylko tych edukacyjnych. Każdy pewnie myśli, że nauczyciele uważają iż to ich przedmiot jest najważniejszy i zadają nam wszystkiego coraz to więcej. Poniekąd rozumiem nauczycieli - oni też muszą mieć jakieś oceny, aby wystawić nam ocenę na koniec roku czy semestru. Mi z dziewięciu projektów został jedynie filmik na zajęcia artystyczne, strona internetowa z informatyki i tyle. Tak jak Wam - nie chce mi się już chodzić do szkoły, rano wstaję i każdego ranka obmyślam nowy plan na to jak to by nie pójść do szkoły. Trzeba bo trzeba - ale dwa miesiące przerwy nam tego nie zrewanżuje.

Mam do Was kolejną prośbę, którą i tak zlekceważycie ( bo który to już raz was o to proszę? :) ). Bloga prowadzę i dla siebie i dla Was, posty, które tu umieszczam muszą się podobać również Wam, a skoro nie dajecie żadnego znaku z nowymi pomysłami na notki - muszę się o to prosić haha.

Masz ciekawy temat na post i chcesz zobaczyć go na moim blogu? Napisz o tym w komentarzu :)






9 komentarzy:

  1. Doskonale Cię rozumiem. To ja kończąca 1 klasę gimnazjum, mam pełno nauki do sprawdzianów, czy jakiś poprawek. Śliczne zdjęcia ;)
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w 2 gim jest tak samo ;//
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładny uśmiech ^^
    Ten ostatni miesiąc zawsze jest trudny :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest podobnue z tym mysleniem nauczycieli ze akurat jego przedmiot jest najwazniejszy
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas również ostatni miesiąc jest trudny. Co do postów może coś o pielęgnacji twoich włosów, DIY, CIY :)
    Pozdrawiam,
    szwajjka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie na szczęście nie ma aż takiego zamieszania, poprawiania itd. Udało mi się nazbierać całkiem fajne oceny w ciągu roku szkolnego, postarałam się też trochę bardziej, bo nie lubię poprawek na ostatnią chwilę. ;)
    Nie pamiętam, czy taki post juz się u Ciebie pojawił (kojarzę tylko z codziennym makijażem), ale możesz zrobić post, w którym napiszesz o pielęgnacji swojej twarzy i ciała. Ja to bym chętnie tu zobaczyła. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    Mój nowy blog książkowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne pomysły dzięki, ja w tamtym roku szkolnym miałam luz w czerwcu - niestety w tym roku na poprawianie ocen w ciągu roku nie miałam ochoty :)) a szkoda !

      Usuń
  7. Bardzo dobrze Cię rozumiem u mnie w szkole jest podobnie no ale my nią nie możemy z tym zrobić.
    Śliczne zdjęcia ;3

    MÓJ BLOG, zapraszam gorąco! ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia, powodzenia w szkole :3

    A do tego czasu, zerknij, bo zostałaś nominowana do LBA! http://zosianocere.blogspot.com/2015/06/lba-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń