8/21/2015

HARMLESS

Szkoła zbliża się wielkimi krokami. Na jaki blog nie wejdę - już widzę post typu Back To School. Muszę przyznać, że dopiero w tym roku spodobał mi się ten przekaz na blogach i nie martwcie się, możliwe, że i u mnie taki wpis się pojawi. :)
10 - tyle dni pozostało do rozpoczęcia się kolejnego roku nauki, od początku wakacji byłam za tym, aby jak najszybciej wrócić do szkoły. Głównie przez to, że myślałam iż nigdzie nie wyjadę podczas tych dwóch miesięcy. A jak się okazało byłam w Międzyzdrojach i Rewalu. Dodatkowo, z powodu zmiany szkoły na liceum, wraz z dwoma klasami już za parę dni wyjeżdżamy na wyjazd integracyjny, który będzie trwał 3 dni :)
Wtrącę się jeszcze słowem co do zdjęć, które są poniżej. Zrobiłam je dzisiaj, kotu - oczywiście nie mojemu. Przyznam, że ta rasa jest jedną z najładniejszych! Temat dzisiejszego posta, nawiązuje właśnie do tego cudownego zwierzaka. Więc nie zwiedźcie się czytając o powrocie do szkoły i niewinności haha. Do następnej notki!











Zapraszam przy okazji na mojego instagrama!


19 komentarzy:

  1. Jaki cudowny taki pluszak! *o*
    http://nikolaobecna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej jaki słodki! Obserwuję i licze na to samo;)

    http://byjuuliie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny kotek! I jakie ma oczy... :)
    Nominowałam Cię do LBA, zapraszam do mnie po pytanka :)
    https://iscnacalosc.wordpress.com/2015/08/21/liebster-blog-award/

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie teraz wszędzie posty Back to school :D
    Cudowny kociak!
    Piękne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie to samo zauważyłam; prawie wszędzie roi się od postów z serii 'Back 2 school' -choć przyznam, że to rzeczywiście niezły pomysł; sama osobiście uwielbiam czytać coś w bardzo podobnym stylu. :)
    Co do kotka- ideał! Normalnie- jakby był z jakiegoś filmu czy coś *-* Mam jeszcze pytanie; jaki kolor oczu ma owy kotek? ( ponieważ na zdjęciach widzę niebieski i brązowy ;o ) Pozdrawiam! :)

    http://anja-bloguje.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma bardziej żółte oczy, a te niebieskie są przerobione :)

      Usuń
  6. Fanatyczne zdjęcia no i świetny kotek
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, uroczy kot. :)
    Ja widziałam do tej pory niewiele postów z serii back2school, a szkoda bo chętnie bym więcej zobaczyła. :D

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodki kotek :D
    Mi się nie spieszy do szkoły choć lekko za nią tęsknie jesli chodzi o rutyne :)

    Zapraszam Cię do siebie na konkurs.Do wygrania książka "ABC Mojego Stylu" ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kotek!
    To prawda, postów 'Back To School' jest bardzo dużo! Jednak ja uwielbiam czytać takie posty hahha :D

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz cudownego modela do zdjęć, a co do postów back to school to najbardziej lubię outfit'y ;)

    luska-everywhere - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! Post z outfitami najprawdopodobniej się pojawi! :)

      Usuń
  11. Śliczny kotek i bardzo ładnie pozuje <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. O Boże, jaki uroczy zwierz :D! Coś pięknego.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń