8/16/2015

#REWAL

Hej, cześć i czołem! Po ponad tygodniowym wypoczynku wraz z Oliwią w Rewalu, powracam do Was jak najszybciej się da. Nie chcę czekać na napisanie tego posta dopiero za parę dni, tydzień czy nawet dwa. Muszę i chcę się wziąć za siebie, dlatego mam nadzieję, że ta notka trafi do Was już dzisiaj. Na samym początku chcę Was również zaprosić na bloga Oliwii, który prowadzi wspólnie z Gosią :)


Do Rewala pojechałam jak wcześniej napisałam z Oliwią i jej rodzicami, mieliśmy wyjeżdżać wcześnie rano w poprzedni piątek, dlatego też poszłam do Oliwii na noc. Dzień przed wyjazdem poszłyśmy również do kina na horror pt. '' Taśmy Watykanu ". Przyznam szczerze, że chciałabym zrobić na temat tego filmu, chociażby krótką recenzję. Ale zobaczy się wszystko na dniach :) Film był taki sobie, a choć obie boimy się horrorów, z kina wyszłyśmy bardziej zdziwione i rozbawione niż przestraszone.
Całe osiem dni, spędziłyśmy na chodzeniu po mieście, opalaniu się na plaży, piciu mrożonej kawy i rzadkim jedzeniu czegokolwiek haha. Nie wiem jak wytrzymywałyśmy tyle czasu na dwóch posiłkach, gdy przy okazji grałyśmy jeszcze po paręnaście razy w różne gry na automatach. Jeżeli chodzi o występy, które miały miejsce podczas naszego przebywania nad morzem, to najwięcej występów było oczywiście na weekend. Różne osoby śpiewały i pokazywały swoje umiejętności na głównym placu przy tarasie widokowym, nie zabrakło również tzw. " Festiwalu Indii ", który swoją drogą był dość krótki (niżej macie zdjęcie z festiwalu). Dwa razy z Oliwią mogłyśmy zobaczyć jak młodzi ludzie pokazują swoje umiejętności podczas tańczenia breakdance :)


Ogólnie czas minął nam strasznie szybko, pierwsze parę dni było normalnych, miałyśmy na wszystko czas, to na koniec 5 dni minęło jak jeden dzień. Podczas powrotu do domu zatrzymaliśmy się nad jeziorem Pszczewo, nad którym posiedziałyśmy parę godzin. Niestety zdjęć z jeziora nie mam, przez zepsutą w czwartek ładowarkę do telefonu :( Musicie uwierzyć mi na słowo, że było mega fajnie!

6 komentarzy:

  1. Widac że było super ! :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne zdjęcia, widać że doskonale się bawiłyście. :) mnie nad morzem w tym roku nie było i bardzo nad tym ubolewam. ;<
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia. Robią wrażenia tak samo jak ten post! ;)

    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia , zazdroszczę wyjazdu ! :)

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale tam ślicznie! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń