10/07/2015

OH DEAR | OOTD

Hej! ♥ Sporo czasu się nie widzieliśmy i sporo czasu minęło od ostatnich zdjęć ukazujących moją stylizacje! Ta, którą chcę pokazać wam dzisiaj, choć prosta, jest mega wygodna, a jednak nie banalna. Ciemne jeansy połączyłam z czarną skórzaną kurtką, która jest bardzo jesienna i z pewnością każdy z was ma ją w swojej szafie. Do tego założyłam szarą klasyczną bluzkę, bordowy komin i ulubione adidasy zu flux :) Zwracam uwagę, na ilość dodanych zdjęć w tym poście. Chodzi mi o to, że nigdy tylu nie dodawałam i byłabym ogromnie wdzięczna za to, byście w komentarzach napisali, czy tyle zdjęć bardziej wam przeszkadza lub pasuje? 













buty | adidas
spodnie | h&m
koszulka | house
kurtka | stradivarius
komin | c&a 

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny outfit!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi taka ilość zdjęć jak najbardziej pasuje. :)
    Ładnie wyglądasz, świetny look. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Zdjęcia bardzo mi sie podobają. Ale cudne fluxy *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdjęcia i look
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej kochana bardzo mi się podoba twój wygląd bloga chciałam się spytać czy mogła byś mi zrobić desing na bloga znaczy zmienić tylko napis wszystko zostawić to samo. było by mega miło jeśli tak to proszę napisz na e-mail : julia.rychlik@autograf.pl
    odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia, dobrze, że jest ich tak dużo :) też muszę kupić sobie skórzaną kurtkę :D
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń