11/07/2015

AUTUMN VIBES

 Wielkimi krokami wkraczamy w listopad pełen jesiennych kolorów, krótkich wieczorów, ciepłych kubków z herbatami czy kakao i wreszcie cieplutkich koców. Do świąt większość z nas odlicza dni, bo w końcu półtora miesiąca to nie taki wielki okres czasu, jak nam się wydaje. Powiem wam, że nie mogę się już doczekać tego całego świątecznego klimatu! Choć moją ulubioną porą roku jest lato, to właśnie na świąteczny czas czekam cały rok :)
W ostatni weekend wybrałam się na szybkie zdjęcia, aby móc opublikować dla was coś innego niż zdjęcia z internetu. Sesję uważam za udaną, klimatyczną i bardzo w moim guście. Co o niej sądzicie?







sweter - h&m 
spódnica - bershka 
buty - deischmann 

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie sesja jest naprawdę dobra
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną porą roku również jest lato, mimo wszystko kocham ten świąteczny klimat.
    A sesja jest na prawdę cudowna.
    Pozdrawiam.
    Zapraszam:
    http://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie klimaty na zdjęciach. :) Świetne. :)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia :)
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem totalnie zakochana w twoich włosach są wspaniałe <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wspaniałe włosy! Wyglądasz nieziemsko. Na pierwszym zdjęciu przypominasz mi trochę Sashę Pieterse. *-*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ja podobieństwa nie widzę, ale dzięki! :))

      Usuń
  9. Łooo ale śliczne zdjęcia! Przepięknie wyglądasz! Aż czuć taką złotą, polską jesień z Twojej sesji :)

    http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń