11/01/2015

ROOM DECORATION

Hej! Jak zapewne widzicie po tytule posta, na blogu zdecydowałam się stworzyć nową serię postów. Nie będą one pojawiały się raz czy dwa razy w tygodniu, lecz wtedy gdy nazbieram już odpowiednią ilość inspiracji! Pomyślałam, że skoro każda z nas chciałaby mieć pięknie urządzony pokój, warto było by zobaczyć parę inspiracji i może przenieść coś z głowy do pokoju :)
Mam wielką nadzieję, że tego typu posty wam się spodobają i będziecie podawać w komentarzach z jakiej części pokoju chciałybyście zobaczyć u mnie inspiracje. Miłego oglądania :)






6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na serie i całkiem ciekawe inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega fajne inspiracje, uwielbiam takie jasne i wnętrza;)
    Pozdrawiam

    www.puszczykowsky.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne omysły, ja dzielę pokój z siostrą, która też ma podobny styl do mojego ;)


    KONKURS NA BLOGU, ZAPRASZAM
    Kinga Dobrowolska–blog. Pozdrawiam gorąco ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje. Niestety zawsze po ich oglądaniu rodzi się we mnie zazdrość... Ups. ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com
    wszedzieksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne inspiracje, mam nadzieję, że kiedyś zarobię na własne mieszkanie i wtedy urządzę go jak chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne inspiracje! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń