6/17/2016

ORANGE WARSAW FESTIVAL | 2016

W zeszły piątek i sobotę odbył się Orange Warsaw Festival, którego wraz z koleżankami nie mogłyśmy ominąć. Niestety my byłyśmy jedynie na sobotnich koncertach, ale i tak wyjazd uważamy za bardzo udany. Piątek natomiast zamiast być na OWF, zwiedzałyśmy Warszawę, czyli miałyśmy w sumie taki luźny dzień. Na OWF pojawiły się takie gwiazdy jak Tom Odell, którego koncert spędziłam w deszczu i burzy, Skrillex, Schoolboy Q, MO i Daughter :) Starałam się całe dwa dni uchwycić jak najlepiej i nagrać parę scen z samych koncertów, wszystko oczywiście możecie zobaczyć na nowy filmiku na youtube. Jeszcze raz zapraszam do subskrypcji i komentowania!






6 komentarzy:

  1. Nie wątpię, że świetnie się bawiłyście. :)

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno był to świetnie spędzony czas
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ze mnie nie było :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super ! Ja byłam na OWF w 2014 roku i żałuje, że w tym roku nie udało mi się tam być…najabrdziej chcaiałm zobaczyć Toma, MØ i Lane

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie bylam nigdy na tym festiwalu, a szkoda :(
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń